در حال بارگذاری
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خبر داد:

تداوم جو ناپایدار در خراسان شمالی تا دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: جو ناپایدار برای امروز و فردا در استان پیش‌بینی‌شده و هم بارش‌ها به‌صورت رگبار پراکنده در پاره‌ای از مناطق نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

مظاهر عظیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، امروز تا دوشنبه شاهد جو ناپایدار در استان خراسان شمالی هستیم.

وی ادامه داد: طی این مدت در ساعت‌های بعدازظهر افزایش وزش باد در بخش‌های از غرب جنوب غرب استان گاهی وزش باد همچنین طی امروز اغلب در بخش‌هایی از شمال و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی بیان داشت: همچنین طی امشب تا صبح فردا در اکثر نقاط استان و شنبه‌شب و یکشنبه بیشتر در مناطق نیمه شمالی استان رگبار پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

عظیم‌زاده اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مرکز خراسان شمالی کمینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و دمای بیشینه ۲۸ درجه سانتی‌گراد را پشت سر گذاشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت بیشترین میزان بارش‌ها از ایستگاه سوخسو هاشم و تازه قلعه بیشترین بارش‌ها در شبانه‌روز گذشته با ۵.۱ میلی‌متر گزارش شده است. 

وی یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان، جو ناپایدار برای امروز و فردا در استان پیش‌بینی‌شده و هم بارش‌ها به‌صورت رگبار پراکنده در پاره‌ای از مناطق نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

این مسئول گفت: هم اکنون ارتفاعات مه‌آلود و از بعدازظهر وزش باد که شدت بیشترین وزش باد در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی‌شده است.

 

مصاحبه از آرزو رحمانی

انتهای پیام/

0 نظر

ارسال نظرات