در حال بارگذاری
مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد:

دولت چهاردهم، در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند

مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد گفت: دولت چهاردهم با قراردادن برنامه‌های عملیاتی دولت شهید جمهور می‌تواند با مردمی‌بودن و برای مردم کارکردن در مسیر حرکت کند و به موفقیت برسد.

 طوبی ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: دولت سیزدهم با شعار دولت خدمت در مدت فعالیت سه‌ساله‌اش سنگ تمام گذاشت و برای تمامی مردم ایران شبانه‌روزی فعالیت کرد.

 وی ادامه داد: شهید رئیسی با خدمتی خستگی‌ناپذیر و الهی، با نیت خدایی برای مردم خدمت کرد و مراحل رفع بسیاری از زیرساخت‌هایی که در مملکت مشکل ایجاد کرده بود فراهم شد.

 مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد با تأکید بر این موضوع که با حرکت‌های جدید دولت شهید رئیسی موج امید آفرینی در جامعه ایجاد شد، اضافه کرد: با شهادت شهید جمهور و همراهانش و حضور میلیونی مردم در تشییع‌جنازه شهدا پیش‌بینی می‌شود که مردم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و تکمیل حماسه حضور، مشارکت پرشوری را داشته باشند.

 ولی‌پور خاطرنشان کرد: مردم در دولت شهید رئیسی کاملاً نسبت به افراد اصلح شناخت و آگاهی پیدا کرده‌اند که فرد اصلح می‌تواند مشکلات را رفع و مملکت و جامعه را به سمتی ببرد که بی‌نیاز از تمام دنیا باشد.

 مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد یادآور شد: براین‌اساس پیش‌بینی می‌شود که درصد مشارکت بالا باشد اما نمی‌شود آمار دقیقی را عنوان کرد.

 وی به نقش پررنگ رسانه ملی در معرفی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه کاندیداها تاکنون ارائه برنامه خدمتی بوده که مردم با تماشای این برنامه‌ها به نقد و بررسی برنامه کاندیداها می‌پردازند تا بتوانند فرد اصلح را منتخب کنند.

 ولی‌پور با اشاره به اینکه شهید رئیسی با سه مؤلفه جهادی، مکتبی و مردمی‌بودن توانست به مردم خدمت کند، ابراز داشت: رئیس‌جمهور با مردمی‌بودن و حل مشکلات مردم با ایجاد زیرساخت‌های مهمی که بتواند اشتغال‌زایی را رونق و سفره مردم را نجات برای آنها آرامش به ارمغان بیاورد، در واقع دولت سیزدهم در همین مسیر حرکت می‌کرد و با تمام توان پای‌کار بود.

 این کارشناس مسائل یادآور شد: دولت چهاردهم با قراردادن برنامه‌های عملیاتی دولت شهید جمهور می‌تواند با مردمی‌بودن و برای مردم کارکردن در مسیر حرکت کند و به موفقیت برسد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات