در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

سرافرازی کشور در گرو شرکت در انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: اگر می‌خواهیم کشوری برقرار و آبرومند داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که سربلندمان کنند.

غلام‌رضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با تأکید بر اینکه شایسته‌سالاری یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب رئیس‌جمهور است، اظهار کرد: اگر می‌خواهید یک کشور را به فلاکت بکشانید، به کسی مسئولیت بسپارید که تخصص لازم را ندارد.  

وی تصریح کرد: افراد باید کاندیدای شایسته و کاردان را انتخابات کنند هرچند شاید این فرد در جناح و حزب مقابل انتخاب‌کننده باشد.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دومین ملاک انتخاب ریاست‌جمهوری را کفایت در مدیریت دانست و افزود: فرد موردنظر باید مدیریت قوی و برش داشته باشد همچنین قوانین بالادستی کشور را بداند و بر اساس آن کشور را مدیریت کند؛ چراکه انقلاب ما نزدیک قله است و خرمشهرها در پی دارد که باید کشور مدبرانه مدیریت شود.

کاظمی عدالت خواهی را یکی‌دیگر از ملاک‌های فرد اصلح دانست و گفت: داشتن ایمان و اراده قوی می‌تواند در برقراری عدالت در کشور کمک کند.  

وی ادامه داد: در مجموع باید به دنبال رئیس جمهوری باشیم که به ولایت فقیه ایمان داشته باشد، دلسوز و پرکار باشد و آبروی مومن بودن خودش را حفظ کند و اعتقاد داشته باشد که ایران باید بهترین کشور در جهان باشد و ناامیدی را بیرون بریزد و امید را در کشور تزریق کند.  

کاظمی در پاسخ به این سئوال که چه کنیم در انتخاب اصلح اشتباه نکنیم، گفت: اولا در فضای مجازی در کانال‌های خبری درست و صحیح قرار بگیریم، نکته دوم از بزرگان و کسانی که به آنان اعتقاد داریم ویژگی‌های فرد اصلح را جویا شویم و نکته سوم، گذشته آن فرد و وعده‌هایی که می‌دهد را بررسی کنیم نکته آخر نیز ولایت‌مدار بودن فرد را حتما ملاک تشخیص صحیح قرار دهیم.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در مورد اینکه اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند چه می‌شود، اظهار کرد: در جهان وقتی می‌ببینند مردم یک کشور پشتوانه آن هستند بسیاری از ملاحظات را انجام می‌دهند برای همین است که امریکا تا الان جرات حمله به ایران را نداشته است چون مردم پشتوانه نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم کشوری برقرار و آبرومند داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که سربلندمان کنند همچنین قشر نخبه و تحصیل‌کرده وقتی به میدان آمدند قطعاً آحاد مردم نیز در انتخابات شرکت می‌کنند.  

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات