در حال بارگذاری
امام جمعه گرمه:

جنگ غزه تا انتخابات آمریکا ادامه دارد

شماره خبر : 1141 - https://asreatrak.ir/short/VdKMA

اامام جمعه گرمه گفت: تا زمان معلوم نشدن رئیس جمهور جدید آمریکا خبری از آتش بس در غزه نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از شهرستان گرمه، حجت‌الاسلام حسن رحمانی در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: ۲۹۰ روز است که جنگی بزرگ در غزه آغاز شده و در این مدت نیز انواع رکوردهاست که در این سرزمین اشغالی یکی پس از دیگری جا به جا می‌شوند. رکورد قساوت، جنایت، کودک‌کشی، سکوت‌های شرم‌آور، شجاعت، تحقیرشدگی صهیونیست‌ها و رکورد بالاترین تلفات جنگی و... بدون اغراق، صهیونیست‌ها هیچ جنایتی نیست که در این باریکه مرتکب نشده باشند.

رحمانی گفت: آمریکایی‌ها نیز هیچ حمایتی نبوده که از این رژیم نکرده باشند. جنگ هم اکنون در غزه فرسایشی شده و توجهات نیز بیشتر به جبهه شمال و جایی که حزب‌الله در حال نبرد است و همین‌طور به یمن معطوف است و این جبهه‌ها با هم در ارتباطند و هر رویدادی در هر یک از آنها، روی دیگری به شدت تاثیرگذار است.

امام جمعه گرمه گفت: مقامات آمریکایی را هم که می‌گویند، به دنبال آتش‌بس ولو تا انجام شدن انتخابات آمریکا هستند را بپذیریم، می‌توان نتیجه گرفت، در جبهه دشمن، اراده‌های قوی برای این آتش‌بس وجود دارد وگویا این فقط نتانیاهو و آن چند وزیر و ژنرال‌های فوقِ افراطی هستند که مانع از آتش‌بس می‌شوند.

 وی افزود:شاید اگر نتانیاهو و آن حلقه اطرافش احتمال نمی‌دادند ترامپ در انتخابات پیش رو پیروز شود، به همان دلایلی که بالا بر شمردیم و ژنرال «فایزالدویری» به گوشه‌ای از آن اشاره کرد، تن به آتش‌بس می‌دادند.

رحمانی گفت :به احتمال خیلی زیاد این جنگ حتی به همان شکل کنترل شده تا معلوم شدن رئیس‌جمهور بعدی آمریکا، از آتش‌بس خبری نخواهد بود.

وی تاکید کرد: این نکته مهم را هم نباید فراموش کرد که صهیونیست‌ها به هیچ وجه به دنبال آتش‌بس دائمی نیستند، چون در این صورت، بازنده بزرگ خواهند بود!

 

 امام جمعه گرمه احتمال وقوع «جنگ فراگیر با لبنان و حزب‌الله» را مسئله جدی و مهمی دانست و گفت: طبق گزارش‌هایی که از سرزمین‌های اشغالی می‌رسد، برخی مقامات این رژیم مثل وزیر جنگ، پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» به دنبال این بودند که پیش از حمله به غزه، ابتدا باید به لبنان و حزب‌الله حمله کرد، چرا که آنها اطمینان داشتند این جبهه، هم قوی‌تر است و هم پس از حمله اسرائیل به غزه، صددرصد وارد میدان خواهد شد.

انتهای خبر/فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات