در حال بارگذاری
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور:

۲۷ هزار مسجد در کشور بدون امام‌جماعت‌اند

شماره خبر : 2251 - https://asreatrak.ir/short/NE9pl

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: در حال حاضر در سطح کشور ۲۷ هزار مسجد بدون امام‌جماعت هستند، در حالی که حضور امامان جماعت در مساجد یک ضرورت تلقی می‌شود باید جهت رفع این کمبودها کار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، حجت‌الاسلام کمال خداداده پیش از ظهر امروز در همایش استانی گرامیداشت ۱۹ مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی با اشاره به اینکه اجرایی‌شدن برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مسجدها باید منسجم باشد، گفت: بر این اساس فعالیت‌های تشکیلاتی باید در مساجد رونق بگیرد و این اماکن از بی‌برنامگی خارج شوند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور ۲۷ هزار مسجد بدون امام‌جماعت هستند، در حالی که حضور امامان جماعت در مساجد یک ضرورت تلقی می‌شود باید جهت رفع این کمبودها کار کرد.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به سفر تاریخی مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این سفر برای این استان پربرکت بود تحولات بزرگی را در این منطقه به ارمغان آورد.

 خداداده بیان داشت: حضرت آقا در سفر به خراسان شمالی گفتمان مسجد محوری را پایه‌ریزی کرد که بر این اساس ضروری است تا مسئولان فرهنگی استان به این موضوع رسیدگی و مشکلات مرتبط با مساجد را برطرف کنند.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در جامعه با رویه حوزه هنر تأکید کرد.

انتهای خبر/ رحمانی

 

0 نظر

ارسال نظرات