در حال بارگذاری
امام جمعه شهرستان شیروان:

اسرائیل دیوانه‌ای به تمام معنا است

شماره خبر : 2232 - https://asreatrak.ir/short/4Aqdg

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: همه‌ی دنیا باید بداند که اسرائیل دیوانه‌ای به تمام معنا است و باید با کمک یکدیگر او را از بین برد و پوزه‌ی این سگ هار را بر زمین مالید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت الاسلام والمسلمین جواد غلامی در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر تشکر از دفتر مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه ایشان در استان خراسان‌شمالی برای خدمت در این شهرستان اظهار کرد: تقوای الهی دستور خداوند، انبیاء و اوصیای الهی است و کسانی که اهل تقوا هستند زمانی که شیاطین در دور تا دور آن‌ها طواف می‌کنند، هوشیار می‌شوند.

 

غلامی در ارتباط با اینکه اگر جامعه ۲ ویژگی داشته باشد، سعادتمند خواهد شد افزود: یکی از آن موارد این است که باور و اعتقادات صحیح که به دنباله‌ی ایمان است و مورد دیگر آن تقوا داشتن است زیرا اگر مردم جامعه‌ای تقوا داشته باشند قدرت تنظیم رفتار خود را خواهند داشت که سبب سعادتمندی در دنیا و آخر خواهد شد.


وی در خصوص مردم شهرستان شیروان افزود: مردم شیروان بسیار متدین، متشیع و نخبه پرور است که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.


امام جمعه شهرستان شیروان در ارتباط با اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داده است،  تصریح کرد: شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله، فرماندهان حزب الله و نظامیان کشور عزیزمان ، حادثه‌ای بسیار تلخ بود و داغ این عزیزان فراموش نخواهد شد.


غلامی گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل جنایت‌ها را از حد گذرانده و این برنامه‌ی او برای تمام بشریت است و باید این سگ هار را با کمک یکیدیگر متوقف و نابود کرد.


وی در ارتباط با حضور باشکوه مردم در جمعه‌ی نصر که نماز جمعه به امامت رهبر ایران اقامه شد، افزود: رژیم غاصب و کشورهای غربی با تبلیغات سعی بر به چالش کشیدن و ناامیدی مردم داشتند اما به یکباره ورق برگشت و ما با حضور میلیونی مردم عزیزمان آن‌ها را به چالش و در تنگنا قرار دادیم.


امام جمعه شیروان در خصوص پیام‌های جمعه نصر ادامه داد: این حضور به تمامی دنیا نشان داد که چه پیوند ناگسستنی میان امت و امامت در ایران وجود دارد و اجازه نمی‌دهیم اسرائیل که دیوانه‌ای به تمام معنا است، روحیه‌ی ما را با تهدید کردن ضعیف بشمارد.


غلامی به نقل از سخنی رهبر انقلاب تاکیید کرد: هر ضربه به رژیم صهیونیستی، خدمت به کل انسانیت است زیرا او فقط دشمن ایران، غزه، لبنان و فلسطین نیست و برای مجازات او نه تعلل کرده و نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم.

 

وی افزود: عملیات وعده صادق اگرچه دیر هنگام بود اما پشت آن برنامه‌ای بود که بتواند ضربه‌ای سنگین به او وارد کند که تا مدت‌ها از یاد او نرود و به خود جرعت تهدید و حمله را ندهد.

امام جمعه شهرستان شیروان در پایان خاطر نشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ با همراهی دولت و رئیس جمهور محترم ایران به خوبی به انجام رسید زیرا این همراهی ایشان موجب شد که ما مانند عملیات عین الاسد که با بی تدبیری رئیس جمهور وقت هواپیمای اوکراینی به پرواز در آمده بود و نخبه‌های زیادی را از دست دادیم، نشود و با موفقیت در تمام دنیا صدای ایران و محور مقاومت باشد.


انتهای خبر/ سیده‌معصومه علوی

0 نظر

ارسال نظرات