سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ساعت ۲۰:۲۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی:

سفر رئیس جمهور گره‌های زیرساختی کانون پرورش فکری را باز کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی گفت: سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی باعث جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار شد که برخی گره‌های زیرساختی را باز کرد.
سفر رئیس جمهور گره‌های زیرساختی کانون پرورش فکری را باز کرد,خراسان شمالی+بجنورد+کانون پرورش فکری+فرهاد آقابیگی

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، فرهاد آقابیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در کانون پرورش فکری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۲ برنامه ۳ ساله را اجرایی کرده که امسال، برنامه اول به پایان می‌رسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت سعی شده زیرساخت‌ها افزایش یابد و از سال آینده روی مسائل نرم افزاری فعالیت را بیشتر می‌کنیم.

وی از فعالیت ۱۰ مرکز در استان خبر داد و گفت: مرکز غلامان به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است و تا سال آینده به اتمام می‌رسد؛ ۳ مرکز نیمه کاره داشتیم که در آینده تحویل داده خواهند شد.

آقا بیگی گفت: امسال سینما کودک و خانواده و خانه بازی حوزه کودک و نوجوان افتتاح می‌شود؛ سعی بر تکمیل و تجهیز سالن‌های سینما شهرستان‌ها به مرور هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی قصه گویی، بازی و نمایش را سه محور برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: ۲ تئاتر در این راستا تولید و از یک تئاتر حمایت شد؛ تئاترهای تربیتی با محوریت کتاب نیز تولید خواهند شد.

وی از برگزاری پویش قصه، لبخند زندگی در حوزه ترویج داستان خبر داد و افزود: این پویش همچنان ادامه دارد.

آقا بیگی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم از تابستان، پنج شنبه‌های بازی را اجرایی کنیم؛ همچنین برای اولین بار نمایشگاه بازی و اسباب بازی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ دانش آموز به صورت مستقیم با کانون در ارتباط هستند و به صورت مقطعی و غیر مستقیم این عدد بسیار بیشتر است.

آقابیگی با تاکید بر اینکه این مجموعه از کمبود برخی امکانات رنج می‌برد، گفت: سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی باعث جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار شد که برخی گره‌های زیرساختی را رفع کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک