چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۹:۳۳

رتبه سوم خراسان‌شمالی در جذب اعتبارات بهداشتی

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خراسان‌شمالی سال ۱۴۰۲ پس از تهران و خوزستان رتبه سوم کشوری را در جذب اعتبارات و تجهیزات بهداشت و درمان داشته است.
رتبه سوم خراسان‌شمالی در جذب اعتبارات بهداشتی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان شیروان اظهارکرد: این میزان جذب اعتبارات در بحبوبه مشکلات اقتصادی یک اقدام جهادی و شجاعانه و نوید آینده درخشان برای شهرستان است.

وی افزود: در دولت سیزدهم خرید تجهیزات و خدمات بهداشتی و درمانی بسیاری در این استان انجام شده است که ارتقای کیفیت خدمات را به دنبال داشته دارد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: خریداری دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی، وی آی پی و غیره خدمات خوبی بوده که در این دولت پاسخگوی بخش مهمی از مشکلات درمانی خراسان شمالی است.

بنده یزدانی اضافه کرد: امسال باجذب اعتبارات بیشتر پیشرفت های قابل توجه ای در حوزه درمان خواهیم داشت.

وی گفت: بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان ۲۲۰ تختخواب دارد که باید به ۲۲ هزار مترمربع زیربنا برسد و زیربنای آموزشی در این مکان ارتقا یابد.

وی اظهارکرد: با استمرار دولت سیزدهم خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی صورت گرفته و با افتتاح این طرح، محرومیت زدایی فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان نیز رفع می شود.

وی اضافه کرد: بیمارستان شیروان باید به یک مرکز آموزشی خوبی تبدیل شود و رشته های بسیار را جذب کند.

همزمان با هفته سلامت، با حضور بهرام بنده یزدانی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخش وی ای پی زنان و زایمان در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افتتاح و فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) کلنگ زنی شد.

فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در مساحت چهار هزار مترمربع با مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد ریال در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر کلنگ زنی شد.

این شهرستان دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و تخصصی خاتم الانبیاء است که به بیماران شیروان و فاروج خدمات ارائه می دهد

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک