پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۳:۱۱
با حضور معاون وزیر بهداشت؛

۹ طرح درمانی در خراسان‌شمالی افتتاح و گلنگ‌زنی شد

۹ طرح درمانی، آموزشی و رفاهی امروز (شنبه) با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد.
۹ طرح درمانی در خراسان‌شمالی افتتاح و گلنگ‌زنی شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، طرح های افتتاحی شامل بخش «ام آر آی» و «سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، بخش دیالیز رازوجرگلان، بخش دیالیز فاروج، بخش «وی آی پی» بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، مرکز تصویربرداری دیجیتال و همراه سرای بیمارستان امام علی(ع) بجنورد است.

طرح های کلنگ زنی شده نیز شامل مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان و طرح توسعه بیمارستان جاجرم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تجهیزات بخش «ام آر آی» و «سی تی اسکن» بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با یکهزار میلیارد ریال اعتبار در زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید که گام مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

دکتر جواد شاهین فر افزود: همچنین ۲ مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان برای بهبود ارایه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی شد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی زیرپوشش پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

شاهین فر با اشاره به راه اندازی بخش «وی آی پی» بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان نیز گفت: این بخش در راستای افزایش مادران و جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال نیز با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع) از دیگر طرح های بهره برداری شده در سفر معاون درمان وزیر بهداشت است.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۶۳ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و حدود ۳۰۰ پزشک متخصص فعالیت دارند

انتهایخبر.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک