پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ساعت ۱۴:۸
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت:

سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به مدارس محروم خراسان‌شمالی اهدا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: این اداره کل سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در یک هزار و ۲۰۰ عنوان به مدارس مناطق محروم استان اهدا کرد.
سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به مدارس محروم خراسان‌شمالی اهدا شد,خراسان شمالی+بجنورد+کانون پرورش فکری+فرهاد آقابیگی+کتاب

به گزارش عصر اترک ، فرهاد آقابیگی اظهار کرد: این کتاب ها به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به مدارس کم برخوردار استان، مساجد و محلات اهدا شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی در سال جاری می باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برنامه های نوروزی اظهار کرد: برگزاری پویش قصه گویی با موضوع ماه مبارک رمضان و بهار نوروز که در این پویش در تمامی گروه های سنی، می توانند در این پویش شرکت کنند.

آقابیگی بیان کرد: این سومین پویش استانی با هدف ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی در استان خراسان شمالی است که از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در قالب قصه گویی صوتی، اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند یک یا چند قصه ای که در https://khorasansh.kpf.ir/ghes بارگذاری شده است را انتخاب کنند و به صورت صوتی قصه گویی کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین از پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته، غرفه ای در امارت مفخم واقع در شهرستان بجنورد دایر می شود.

آقابیگی عنوان کرد: در این غرفه کارگاه هایی با موضوع بازی و سرگرمی برای کودکان، نقاشی و سفال گری و عرضه محصولات فرهنگی، هنری است.

وی افزود: همچنین در راستای اجرای طرح نوروزی اهدای کتاب با همکاری هلال احمر استان برای مسافران برگزار می شود که در فاز اول ۲۰۰ جلد کتاب تاکنون اهدا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هر مرکز کانون در استان به طور میانگین ۴۰۰ نفر عضو دارد و در مجموع بیش از هفت هزار و ۱۰۰ نفر کودک و نوجوان عضو این مراکز هستند.

خراسان شمالی ۲۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۱۰ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک