جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۳:۵۵
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی:

کاروان تماشاخانه سیار نمایشی، میهمان کودکان خراسان شمالی می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: کاروان فرهنگی هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری، میهمان کودکان و نوجوانان این استان می‌شود.
کاروان تماشاخانه سیار نمایشی، میهمان کودکان خراسان شمالی می شود,خراسان شمالی+بجنورد+کانون پرورش فکری کودکان+کاروان تماشاخانه سیار+فرهاد آقا بیگی

به گزارش عصراترک به نقل از ایسنا، فرهاد آقابیگی اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی با حرکت قطاری خود میهمان شهرستان‌های استان خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های تماشاخانه سیار شامل اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا»، با طراحی و کارگردانی علی یداللهی، همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه، سرود و پخش فیلم‌های پویانمایی برای کودکان و نوجوانان ساکنان شهرهای استان است.

وی با اشاره به موضوع این نمایش، بیان کرد: موضوع این نمایش درباره کلاغی است که در یک شهر زندگی می‌کرد و عادت داشت اشیاء براق را بدزدد و از دزدی کردن لذت می‌برد. اما مردم این شهر از دست دزدی‌های او خسته شده بودند؛ یک روز دو تا پرنده به کلاغ می‌گویند توی یک شهری یک کوه طلا هست که از دور هم برق می‌زند. برو و آن کوه را بدزد و... .

آقا بیگی به تشریح حرکت برنامه های این تماشاخانه پرداخت و بیان کرد: شهرستان گرمه ۱۱ تیرماه در پارک شقایق و شهرستان جاجرم در همین روز در پارک لاله میزبان تماشاخانه سیار خواهند بود.

وی ادامه داد: پارک دانشجوی شهرستان اسفراین نیز در ۱۲ تیرماه میزبان برنامه‌های متنوع تماشاخانه سیار است. علاوه بر شهرستان‌ها نیز این تماشاخانه در این حرکت قطاری خود، ۱۳ تیرماه به روستای کلاته میرزا رحیم اسفراین و شهر بام خواهد رسید.

وی افزود: کودکان و نوجوانان بجنوردی در روزهای ۱۴و ۱۵ تیرماه میزبان کاروان «مسیر هشتم» و شاهد اجرای برنامه‌های تماشاخانه هستند. آخرین مسیر حرکت این تماشاخانه نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر ماه است که شهرهای پیش قلعه، آشخانه و قاضی آخرین میزبانان این تماشاخانه خواهند بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک