چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ساعت ۸:۴۸
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان:

۱۱۱۱دانش آموز بازمانده از تحصیل تعیین تکلیف شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۱۱۱ دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی در این استان تعیین تکلیف شدند.
۱۱۱۱دانش آموز بازمانده از تحصیل تعیین تکلیف شدند,

به گزارش صبح فاروج و به نقل از ایسنا؛ عصمت بدخشان معاون اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی گفت: در سامانه شهید محمودوند ۱۳۱۱ دانش آموز بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در این استان ابلاغ شد که با پیگیری‌های انجام شده وضعیت ۱۱۱۱ دانش آموز تعیین تکلیف شدند و ۲۰۰ دانش آموز هنوز باقی مانده است.

وی افزود: از ۱۱۱۱ دانش آموز بازمانده از تحصیل که در سامانه مذکور به این استان ابلاغ شده، ۴۵ دانش آموز فوت کرده بودند و ۴۸ دانش آموز نیز به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند.

بدخشان ادامه داد: علاوه بر آن دو دانش آموز جذب مدارس دینی(حوزه های علمیه) شده‌اند و ۸۱ دانش آموز نیز والدین آن‌ها اعلام کرده‌اند که فرزندانشان از جثه کوچکی برخوردار هستند و امسال نیز پیش دبستانی را سپری کنند.

به گفته وی چهار دانش آموز به علت اشتغال به کار، ۳۹ دانش آموز به علت فقر مالی خانواده، ۳۹ دانش آموز به علت ابتلا به بیماری‌های صعب العلاج در این استان از تحصیل بازمانده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: ۲۵۰ دانش آموز نیز استثنایی بودند، ۲۲ دانش آموز بی سرپرست و بدسرپرست بوده و ۱۳۲ دانش آموز نیز به علت مهاجرت داخلی از تحصیل بازمانده‌اند.

وی تاکید کرد: پوشش تحصیلی دانش آموزان خراسان شمالی در دوره ابتدایی در سال گذشته ۹۸.۶۲ درصد بوده که از میانگین کشوری بالاتر است.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک