پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ساعت ۱۴:۹
پیام تبریک فرماندار شهرستان راز و جرگلان؛

شوراها نقش مهمی در تداوم حرکت نظام دارند

فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: شوراها با دارابودن ماهیتی مردمی نقش بسزایی در مسیر توسعه و پیشرفت جوامع و تداوم حرکت روبه‌رشد این نظام الهی و مردمی بر عهده دارند.
شوراها نقش مهمی در تداوم حرکت نظام دارند,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک در شهرستان رازوجرگلان، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، مصطفی حسن‌زاده به مناسبت روز ملی شوراها پیامی را به شوراهای شهرستان ارسال کرد .
به مناسبت روز ملی شوراها مصطفی حسن‌زاده پیامی را به همین مناسبت به شوراهای شهرستان ارسال کرد.

 متن پیام به شرح ذیل است:

 باسمه‌تعالی

 شکل‌گیری نهاد شوراهای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) نشان‌دهنده تعمیق مردم‌سالاری دینی در جامعه و عینیت‌بخشیدن به فرایند واگذاری امور به مردم است که به برکت این اتفاق نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند دوچندان شده و شوراها نیز با دارابودن ماهیتی مردمی نقش بسزایی در مسیر توسعه و پیشرفت جوامع و تداوم حرکت روبه‌رشد این نظام الهی و مردمی بر عهده دارند.

 وی اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی، بدین‌وسیله ۹ اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها ره به اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان راز و جرگلان تبریک و تهنیت عرض نموده توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای خبر/الف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک