در حال بارگذاری
مدیر عامل شرکت آلومینای ایران :

نیروگاه خورشیدی در جاجرم احداث می شود

شماره خبر : 2247 - https://asreatrak.ir/short/NYa8E

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: شرکت آلومینای ایران باتوجه‌به برنامه‌های بلندمدت این شرکت، به‌زودی احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی را در برنامه‌های خود قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ حمیدرضا بادکوبه در این بازدید اقدامات شرکت برق در مدیریت پیک‌بار تابستان جاری را ستودنی عنوان کرد و گفت: سال جاری باتوجه‌به محدودیت‌های مدیریت بار برق که در صنایع کشور وجود داشت، شرکت آلومینا توانست گام‌های بسیار مثبتی در جهش تولید بردارد.

 

وی افزود: سال جاری، سال متفاوت و البته سخت برای صنایع کشور خصوص در پیک‌بار بود، اما شرکت برق استان با تدابیر و برنامه‌ریزی همه‌جانبه خود، کمک بسیار بزرگی به صنایع استان به‌خصوص شرکت آلومینا کرد به‌گونه‌ای که با مدیریت تأمین برق پایدار، آلومینای جاجرم توانست رکورد روزانه تولید «هیدرات» به میزان یک هزار و ۵۰۰ تن را برای نخستین‌بار در کشور بشکند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت آلومینای ایران ضمن همراهی با برنامه‌های مدیریت بار در تابستان جاری بهبود ظرفیت تولیدی خود را تجربه کرد و در همین راستا، باتوجه‌به برنامه‌های بلندمدت این شرکت، به‌زودی احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی را در برنامه‌های خود قرار خواهد داد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به گذر موفق از پیک‌بار جاری گفت: در تابستانی که گذشت برنامه‌های مدیریت بار برای صنایع طرح‌ریزی‌شده بود و این شرکت باتوجه‌به اهمیت توسعه استان، مناسب‌ترین میزان مدیریت بار را برای صنایع اعمال کرد.


 حسن چاهی با اشاره به این که این شرکت پشتیبان و حمایت گر تولید در صنایع استان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر باتوجه‌به ناترازی‌های موجود در صنعت، احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر توسط صنایع می‌تواند کمک بسیار بزرگی به تولید آن‌ها کند.

 

لازم به ذکر است که شرکت آلومینای ایران یکی از صنایع تولیدی مهم سنگین کشور با ظرفیت ۹۰ مگاوات است. 


انتهای خبر/ق

 

 

 

 

 

 

 

 

0 نظر

ارسال نظرات