سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ساعت ۸:۵
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد:

سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر بجنورد هزینه می شود

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهر بجنورد هزینه می شود.
سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر بجنورد هزینه می شود,خراسان شمالی+بجنورد+مناسب سازی معابر+شهرداری بجنورد+مجتبی پارساپور

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، مجتبی پارساپور اظهار کرد: مناسب سازی معابر شامل اقدامات برای تسهیل در رفت و آمد افراد معلول است تا فرد بتواند به تنهایی و بدون کمک دیگران در معابر شهر و سایر اماکن تردد کند.

وی افزود: در سالجاری نیز ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اقدامات مربوط به مناسب سازی معابر پیش بینی شده است.

پارساپور با اشاره به رعایت مناسب سازی در طرح‌های جدید عمرانی، گفت: طرح‌هایی که از سال ۹۶ وارد مرحله اجرایی شده با رعایت قوانین مناسب سازی انجام شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این زمینه برخی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در ساخت و سازها به قوانین مربوط به مناسب سازی توجه‌ای نمی‌کنند که شمار زیادی از آنها از شهرداری تذکر و اخطار گرفته‌اند.

وی گفت: یکی از ایرادهای مهم در ساخت و سازها، تجاوز به معابر است به گونه‌ای که در ایجاد برخی عابربانک‌ها، ضوابط و قوانین مربوط به مناسب سازی رعایت نشده است و پله‌های تعبیه شده در معبر برای دسترسی به عابربانک، تردد را برای جامعه هدف مناسب سازی مشکل کرده است.

پارساپور درباره گلایه‌ها از مناسب سازی‌ها در خیابان‌ها گفت: در برخی موارد خط کشی‌های خیابان‌ها به جوی آب و یا فضای سبز ختم می‌شود که تردد جامعه هدف مناسب سازی را با مشکل روبه رو می‌کند که این موارد در دست شناسایی و اصلاح است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: محل اجرای خط کشی‌ها با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک