یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ساعت ۸:۳۰

دستور استاندار خراسان شمالی برای اتمام پروژه کارخانه کمپوست بجنورد‌

استاندار خراسان شمالی خواستار تسریع در ‌اتمام پروژه کارخانه کمپوست بجنورد‌ شد.
دستور استاندار خراسان شمالی برای اتمام پروژه کارخانه کمپوست بجنورد‌,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+کارخانه کمپوست بجنورد‌+شهرداری بجنورد

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، در آیین معارفه شهردار بجنورد با اشاره به رسالت‌های شورای شهر و شهرداری خراسان شمالی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم اعضای شورای شهر و شهردار باید تعریف پروژه‌های امیدآفرین شهری در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد. 

وی پروژه‌های زیربنایی را گام مهمی در جهت زنده نگه داشتن شهر و امیدبخشی به مردم دانست و افزود: همزمان با برخی پروژه‌های کوچک اما اثربخش پروژه‌های زیربنایی را نیز مورد پیگیری قرار دهیم زیرا به روحیه امیدبخشی مردم کمک به سزایی خواهد شد. 

حسین‌نژاد اتمام سریع پروژه‌های کوچک و مهم شهر را اولویت شهرداری دانست و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم، موضوع برنامه‌ریزی در جهت بهره‌برداری از زباله‌ها به عنوان طلای کثیف است که این امر با جداسازی زباله‌ها از مبدأ می‌تواند تسریع شود. همچنین لازم به ذکر است که این موضوع از مطالبات وزیر کشور نیز است. 

او در ادامه تسریع در اتمام پروژه کارخانه کمپوست را مورد تأکید قرار داد و گفت: اتمام پروژه کارخانه کمپوست دستاورد خوبی برای شورای شهر است که می‌تواند در راستای درآمدزایی و پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهر گام موثری باشد. 

لازم به ذکر است که در پایان این نشست با حضور استاندار خراسان شمالی، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، حکم محمدعلی کشمیری به عنوان شهردار بجنورد اهدا شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک