سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ساعت ۱۴:۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:  

۱۴ هزار مسکن در خراسان شمالی مقاوم‌سازی می‌شود 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۱۴ هزار مسکن در استان مقاوم‌سازی می‌شود.  
۱۴ هزار مسکن در خراسان شمالی مقاوم‌سازی می‌شود ,

حجت‌الاسلام سید محمدباقر هاشمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار کرد: ۱۰۲ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم در استان وجود داشت که ۶۰ هزار مسکن از این تعداد مقاوم شده است و در سال جاری ۱۴ هزار مسکن مقاوم‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جدید تسهیلات بنیاد مسکن ۳۵۰ میلیون تومان شده که ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ۱۴ هزار سهمیه استان، ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: ساخت مسکن برای محرومین از حساب ۱۰۰ امام اختصاص داده می‌شود که درصدد هستیم که متقاضی با کمترین هزینه صاحب مسکن شوند.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: تمامی هم‌وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را جهت کمک به ساخت مسکن محرومان به‌حساب ۱۰۰ امام نزد بانک ملی پرداخت کنند.

وی گفت: سال گذشته جهت تکمیل واحدهای مسکونی ۸ میلیارد کمک شد که سهم خیرین استان ۴ میلیارد تومان بوده و حساب ۱۰۰ هم ۴ میلیارد تومان پرداخت.

این مسئول افزود: کمک‌های غیرنقدی خیرین عمداً به‌صورت خرید مصالح است که ۳۴۲ میلیون تومان در این بخش انجام شده و کمک به ترمیم واحدهای مسکونی افرادی که بیماری صعب‌العلاج داشتند نیز ۹۰ میلیون تومان بوده است.

حجت‌الاسلام هاشمی همچنین از خرید واحد مسکونی برای متقاضیان سازمان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته به ۶ نفر به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان کمک شد.  

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک