چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۴۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ساعت ۱۱:۱۱
یک عضو شورای شهر بجنورد:

سفر هیات دولت برای شورای شهر بجنورد دست آوردی نداشت

یک عضو شورای شهر بجنورد با تصریح بر این مطلب که مرکز استان نیازمند حمایت های مالی است، گفت: انتظارات شورای شهر بجنورد از سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی برآورده نشد.
سفر هیات دولت برای شورای شهر بجنورد دست آوردی نداشت,شورای شهر بجنورد+سفر رئیس جمهور+ شهرداری بجنورد
یک عضو شورای شهر بجنورد در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: قبل از برگزاری سفر کاروان تدبیر و امید به استان، شهردار و شورای شهر بجنورد نیز انتظارات خود را در قالب معرفی پروژه هایی برای بهبود وضعیت شهر بجنورد تهیه کردند و به استانداری ارائه دادند تا از این سفر دست آوردی برای این بخش نیز حاصل شود.
به گفته وی، درخواست های تهیه شده در زمینه هایی از جمله تامین اعتبار به منظور تهیه قیر برای آسفالت معابر، تامین منابع مالی برای روشنایی معابر و پارک ها، تامین آب برای فضای سبز شهری و ساماندهی 10 کیلومتر مسیل شهر بودند که متاسفانه در این سفر این انتظارات ارائه شده، برآورده نشد و این سفر برای شورای شهر و شهرداری بجنورد دست آوردی نداشت.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت تحریم و کمبود منابع مالی کشور را درک می کنیم، با این وجود، مرکز خراسان شمالی نیز یک سوم جمعیت استان را دارا است که برای بهبود وضعیت عمران این شهر به حمایت های مالی دولت نیازمند هستیم و انتظار ما این بود که حداقل از این سفر برای مرکز استان دست آوردی حاصل می شد!
انتهای پیام/ق
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
سیدی زاده | 1394/03/27
0
0
سلام خسته نباشید اسم این عضوشورای شهرراهم می آوردیدبدنبود.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک