دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ساعت ۱۰:۴۸
در یکصدوسی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد؛

تفریغ بودجه شهرداری بجنورد مصوب شد

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، گزارش تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری بجنورد را مصوب کردند.
تفریغ بودجه شهرداری بجنورد مصوب شد,خراسان شمالی+بجنورد+تفریغ بودجه+شورای شهر بجنورد+یوسف مغروری

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی شورای شهر بجنورد، یکصدوسی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار و طی آن تفریغ بودجه مصوب شهرداری بجنورد طی سال گذشته که حدود ۷۲۴ میلیارد تومان بود با ۹۵ درصد تحقق، تصویب شد.

یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: کل بودجه مصوب شهرداری بجنورد برای سال ۱۴۰۱ حدود ۷۲۴ میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد آن معادل ۶۸۵ میلیارد تومان محقق شد.

وی افزود: ۵۴۴ میلیارد تومان از این میزان صرف هزینه‌ها شده است که ۱۴۰ میلیارد تومان مازاد درآمد نیز در آن وجود داشت که به بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بجنورد منتقل شد.

وی تأکید کرد: ۴۰ درصد از هزینه‌های شهرداری بجنورد طی بودجه سال گذشته معادل ۲۱۸ میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و ۶۰ درصد از هزینه‌ها معادل حدود ۳۲۶ میلیارد تومان نیز در قسمت عمران و تملک دارایی هزینه شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه مقایسه بودجه محقق شده با بودجه مصوب نشان از انحراف پنج درصدی درآمد دارد، ادامه داد: مقایسه عملکرد و میزان بودجه مصوب شده نیز نشان از انحراف ۲۵ درصدی در عملکرد دارد.

مغروری گفت: تفریغ بودجه در ارتقاء درجه شهرداری‌ها، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و دریافت اعتبارات از دولت تأثیر بسیاری دارد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک