چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۴۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ساعت ۱۱:۴۵
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی عنوان کرد:

موافقت هیات دولت با سرمایه گذاری ۲۷ هزار میلیاردی در خراسان شمالی

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی گفت: هیات دولت در سفر خود به خراسان شمالی با سرمایه گذاری 27 هزار و 282 میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای حوزه های اقتصادی موافقت کرد.
موافقت هیات دولت با سرمایه گذاری 27 هزار میلیاردی در خراسان شمالی,سفر رئیس جمهور+ سرمایه گذاری + هیات دولت
مجید پورعیسی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: سرمایه گذاری 27 هزار و 282 میلیارد ریال سازمان اتکا، صندوق کارآفرینی، بانک های خصوصی و دولتی در قالب تسهیلات برای حوزه های اقتصادی استان از جمله دست آوردهای دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی بوده است.
افزون بر این، وی خاطر نشان کرد: موافقت هیات دولت در این سفر با اختصاص 570 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا، تکمیل و بهره برداری 25 پروژه مهم برای سال های 94 تا 96 از دیگر دست آوردهای دولت تدبیر و امید برای استان بوده است.
به گفته وی، دوبانده کردن محور بجنورد-جنگل گلستان به طول 150 کیلومتر، تکمیل و آبگیری سدهای بزرگ سومبار و چندیر، تکمیل بیمارستان های شیروان و بجنورد، توسعه فرودگاه، اصلاح، تکمیل و روکش 650 کیلومتر راه روستایی، گازرسانی به 57 نقطه، نوسازی مدارس و اجرای طرح های آبرسانی به بجنورد و شیروان همچنین اجرای 12 طرح مجتمع آبرسانی روستایی از جمله این 25 طرح مهم بوده اند.
پورعیسی همچنین یادآور شد: هیات دولت موافقت خود را با اختصاص 300 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای عملیات راه آهن اسفراین-بجنورد-شیروان نیز اعلام کرده است.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک