یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ساعت ۱۸:۵۳

مهمترین وظیفه رسانه ها انتقال ارزش های انقلاب به مردم است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری مهمترین وظیفه رسانه ها را انتقال خصوصیات و ارزش های انقلاب به مردم دانست.
مهمترین وظیفه رسانه ها انتقال ارزش های انقلاب به مردم است,آیت الله مهمانواز+ رسانه + انقلاب + سبک زندگی+ اترک نیوز
به گزارش اترک نیوز ، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خبرنگاران استان  که به مناسبت سالگرد گرامیداشت دهه مبارک  فجر برگزار شد مهمترین وظیفه رسانه ها را انتقال خصوصیات و ارزش های انقلاب به مردم دانست و اظهارکرد: اگر مردم با ارزش های انقلاب و ثمرات آن آشنا نشوند نظرات مخالفی با انقلاب خواهند داشت.
وی  برتجربیات رسانه ها در راه حق و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد وگفت :رسانه ها از افکار و اندیشه هایی برخوردار هستند که می توانند در اطلاع رسانی صحیح و صریح نقش موثری داشته باشند.
وی افزود: براین اساس رسانه ها وظیفه دارند بصیرت و بینش سیاسی مردم را افزایش دهند چرا که عدم آگاهی مردم موجب می شود تا باطل را زودتر قبول کنند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری  با تاکید براینکه اگر هر رسانه ای که برخلاف مسائل کشور و آرمان های نظام مطلبی را گسترش و تبلیغ کند باید برخورد جدی شود،  تصریح کرد:رسانه ها باید با تبلیغات خود و فرهنگ سازی از آزادی های مخرب و مفاسد اجتماعی مبارزه کنند.
وی بر تبلیغ زندگی و الگوی ایرانی و اسلامی توسط رسانه ها تاکید کردو متذکر شد: سبک زنگی اسلامی به معنای عدم خرید خانه و سایر اقلام و نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه به معنای داشتن زندگی با معیارهای اسلامی است.

به گزارش اترک نیوز،ظهر امروز همزمان با دومین روز از دهه فجر به همت بسیج رسانه استان از لوح حضور آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز عضو مجلس خبرگان رهبری و مردم بجنورد در راهپیمایی‌های سال 57 و قبل از آن رونمایی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی این لوح را شامل 10 قطعه از تصاویر مربوط به حضور نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی‌های علیه رژیم شاهنشاهی در بجنورد عنوان کرد.

محسن زاهد‌احمدی گفت: علاوه بر این 10 تصویر مربوط به جنگ تحمیلی و حضور آیت‌الله مهمان‌نواز در این لوح ذخیره شده است.

وی در این مراسم همچنین با اهدای تابلو عکسی مربوط به حضور آیت‌الله مهمان‌نواز در راهپیمایی‌های باشکوه در دوران قبل از انقلاب اسلامی، نقش وی را در پیشبرد انقلاب در خطه شمال خراسان مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک