سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ - ساعت ۱۸:۳۵
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

مسیر مقابله با توطئه‌های دشمن حضور میدانی و تلاش حداکثری است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: حضور میدانی و تلاش حداکثری از جمله اقدامات موثر در خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.
مسیر مقابله با توطئه‌های دشمن حضور میدانی و تلاش حداکثری است,خراسان شمالی+بجنورد+رضا براتی زاده

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با تخلفات و جرایم انتخاباتی خراسان شمالی که پیش از ظهر امروز در سال جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات به عنوان تجلی‌گاه شور و نشاط اجتماعی و سیاسی و یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های تولید قدرت، صلابت و اقتدار و در عین حال یکی از مظاهر مهم مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: باید تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات با تلاش حداکثری و اتخاذ تدابیر لازم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند تا انتخابات پیش رو به عرصه‌ای برای تبلور جلوه‌های ناب از سرچشمه جوشان شور و شعور ایرانی در کانون توجه جهانیان تبدیل شود. 

وی از کلیه عوامل برگزارکننده انتخابات به ویژه هیأت‌های اجرایی و نظارتی خواست تا در این دوره با تلاش مضاعف، شرایط ایده آل برگزاری انتخاباتی پرشور به دور از هرگونه دغدغه و آسیبی را فراهم کنند. 

حجت‌الاسلام براتی‌زاده، حرکت مردم و مسئولان در مسیر مقابله با موضع گیری‌های دشمن را گامی مهم و اثرگذار در جهت خنثی‌سازی طرح‌ها و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار دانست و افزود: این موضع گیری در مقابل حملات و تبلیغات دشمن صرفاً با سخن گفتن به سرانجام مطلوب نمی‌رسد و لازم است همگان دست در دست یکدیگر در همه بخش‌ها با هوشیاری کامل و تلاش مضاعف و البته اقدامات میدانی پا به عرصه بگذارند. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی قانون را به عنوان منبع و مأخذ اصلی، فصل الخطاب و معیار تعیین کننده و ملاک و محک ارزیابی تدابیر و راهبردهای مرتبط با انتخابات برشمرد و از آن به مثابه مبنا و خط کشی یاد کرد که در هیچ مرحله‌ای نبایست از آن تخطی گردد و تمامی حرکات و اقدامات باید بر اساس موازین قانونی شکل گیرد. 

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در هدف قرار دادن اصل مشارکت مردمی در فضای عینی و مجازی و زیر سوال بردن اصل نظام و مسائل کلان مملکتی و همچنین سعی و تلاش در ایجاد فتنه خاطر نشان کرد: امروزه بد خواهان نظام با عناوینی مانند آزادی بیان در تلاش هستند تا با توهین، فضای رقابتی را ناسالم و غبارآلود جلوه دهند و با تمسک به انواع دست آویزهای شیطانی یأس و ناامیدی را در جامعه تلقین و نهادینه کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک