شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ساعت ۹:۸
نیمه نخست امسال؛

مشارکت مردم با ستاد دیه خراسان‌ شمالی ۵۰ درصد افزایش یافت

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۳۷ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال کمک‌های مردمی و جشن گلریزان توسط ستاد دیه استان جمع‌آوری شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.
مشارکت مردم با ستاد دیه خراسان‌ شمالی ۵۰ درصد افزایش یافت,خراسان شمالی+بجنورد+رضا براتی زاده+دادگستری+ستاد دیه

به گزارش  عصراترک به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا براتی‌زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست فوق‌العاده ستاد دیه استان اظهار کرد: در این مدت ۱۰۹ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و جرائم غیرعمد استان شامل ۱۰۵ نفر مرد و چهار نفر زن آزاد شدند. 

وی افزود: این تعداد مددجو، ۴۱۹ میلیارد ریال بدهی داشتند که با تلاش‌های انجام شده، شکات و محکوم لهم (کسانی که به نفع آنان حکم صادر شده) ۲۴۰ میلیارد ریال از مطالبات خود را بخشیدند. 

حجت‌الاسلام براتی‌زاده ادامه داد: همچنین ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه استان، ۱۰ میلیارد ریال از طریق پرداخت منابع و تسهیلات بانکی، ۱۱۵ میلیارد ریال از طریق صدور احکام قضایی مبنی بر پذیرش اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به و ۱۴ میلیارد ریال آورده خانواده‌های مددجویان جمع آوری شد و زمینه رهایی این زندانیان فراهم شد. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۲۵ نفر با محکومیت مالی و جرائم غیر عمد با ۷۰۰ میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان به سر می‌برند که امید می‌رود با کمک خیران زمینه آزادی آنان فراهم شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک