پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۱:۵۲
مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت:

نیکوکاران خراسان‌شمالی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران این استان ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌ها آزاد کردند که همه آنان مرد بودند.
نیکوکاران خراسان‌شمالی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند,خراسان شمالی+بجنورد+محمداسماعیل حاتمی+ستاد دیه

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، محمداسماعیل حاتمی اظهار کرد: میزان بدهی این تعداد زندانی ۱۵ میلیارد ریال بود که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط شکات بخشیده شد که کمک قابل توجهی بود.

وی تصریح کرد: مابقی بدهی نیز شامل پذیرش اعسار، آورده زندانی و دریافت تسهیلات می شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران بجنوردی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آیین گلریزان همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کمک کردند که این آیین در هفت شهرستان دیگر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمک های مردم نوعدوست برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ادامه دارد افزود: در مجموع در جشن های گلریزان سال گذشته که در تمامی شهرستان های این استان برگزار شد خیران سه میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند که امسال بیش از این میزان کمک می شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: ۱۰۲ زندانی جرائم غیر عمد این استان در این ماه مبارک چشم انتظار حمایت خیران برای آزادی از زندان هستند.

حاتمی اظهار کرد: میزان بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد ۵۶ میلیارد تومان است که بیشتر این افراد به دلیل بدهکاری مالی، مهریه و دیه در زندان به سر می برند.

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان های این استان تحمل حبس می کنند.

شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۰۸۲۵۲ نزد بانک ملی و شماره کارت تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

همچنین خیران می توانند برای کمک های نوعدوستانه خود به شماره ۳۲۲۲۰۳۴۷ تماس داشته باشند.

تعداد زندانیان این استان حدود ۲ هزار نفر است که این تعداد زندانی در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند که ۹۷ درصد مددجویان این استان مرد و سه درصد زن و همچنین ۶۸ درصد از آنان زندانیان متاهل هستند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفر در شمالشرق کشور واقع شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک