سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ - ساعت ۱۹:۵۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

هشت هزار دستگاه کنتور برق خراسان‌شمالی بازرسی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: هشت هزار دستگاه کنتور برق استان با هدف مدیریت برق مشترکان پرمصرف از ابتدای امسال تاکنون بازرسی و آزمایش شد.
هشت هزار دستگاه کنتور برق خراسان‌شمالی بازرسی شد,خراسان شمالی+بجنورد+حسن چاهی+کنتور برق

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، حسن چاهی اظهار کرد: در این مدت؛ ۶ هزار کنتور تک‌فاز، ۲ هزار دستگاه کنتور سه فاز و بالاتر آزمایش شد که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳٫۱۷ درصد بیشتر بازرسی شده است.

وی افزود: ارتقای شاخص‌های کیفی، تداوم در پایداری شبکه و تضمین کیفیت انرژی برق از مهمترین برنامه‌های اساسی این شرکت است و در راستای جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش برق‌های غیرمجاز سالانه از طریق گروه پیمانکاری برای بازدید، بازرسی و نظارت لوازم اندازه‌گیری در سطح شرکت اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی ۴۰۶ هزار مشترک دارد و از این میزان، ۳۳۷ هزار مشترک آن خانگی هستند که نظارت بر روی کنتورهای این مشترکان در طی سال انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ۸۴ درصد مشترکان برق استان بخش خانگی و ۳۸ درصد مصرف برق استان را استفاده می‌کنند

چاهی خاطرنشان کرد: صنعت برق به عنوان زیربنا و مادر نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه حال شهروندان استان دارد و امیدواریم که مشترکان با رعایت و مدیریت مصرف برق کمک شایانی به این حوزه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان صنعتی ۲ هزار و ۸۰ مشترک برق استان با حدود نیم درصد را شامل می‌شود که ۱۷٫۶ درصد برق استان را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: یک درصد مشترکان برق استان در بخش کشاورزی هستند که ۲۶ درصد از مصرف برق شامل این گروه می‌شود و مابقی مصرف برق نیز شامل بخش تجاری، اداری و سایر است.
خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹٫۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۴۱۰ هزار مشترک برق در بخش‌های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاورزی وجود دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک