سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ - ساعت ۱۳:۵۰
امام جمعه بجنورد:

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای جنایت‌های این کشور است

امام جمعه بجنورد گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی و افشای چهره حقیقی آمریکا و جنایت‌های این کشور جنایتکار است.
هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای جنایت‌های این کشور است,خراسان شمالی+بجنورد+نماز جمعه+رضا نوری+حقوق بشر آمریکایی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به توصیه‌های امیرالمومنین در باب حفظ عزت و کرامت انسان اظهار داشت: رئیس اداره نباید نسبت به کارمند تندی و خشونت به خرج بدهد و باید حرمت زیرمجموعه را نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: از پول به دست آمده برای آرامش و رفاه خانواده و کارهای خیر هزینه کنید و این مسیری جهت ماندن این ثروت برای فرد است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: تاریخ دوباره تکرار می‌شود و باید از آن عبرت گرفت تنها تفاوت دوره‌های مختلف شکل و نوع غضب و عذاب الهی است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بی‌رویه هزینه اجاره منزل افزود: خودمان به خودمان رحم کنیم و نسبت به مستاجرین انصاف را بیشتر و سختگیری را کمتر کنیم و بر طبق روایت اگر سختگیری را کنار بگذاریم خدا نیز به ما سختگیری نخواهد کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشری آمریکایی یکی از شگفتی‌های عجیب عصر حاضر است زیرا کشوری که ده‌ها جنگ را به راه انداخته و ده‌ها کودتا ایجاد کرده و سابقه کشتار میلیون‌ها نفر را در کارنامه سیاه خود دارد دیگر نباید مدعی حقوق بشر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: تنها کشوری که سابقه استفاده از بمب هسته‌ای را دارد و هزاران نفر را قتل و عام کرد آمریکا است.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: جنگ عراق با ایران به تحریک آمریکا به راه افتاد و داعش با حمایت‌های این کشور شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به رسوایی منافقین در افکار بین‌المللی گفت‌: این سازمان تروریستی توسط آمریکا تجهیز و پشتیبانی شد.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: جنگ یمن و به خاک و خون کشیده شدن هزاران کودک یمنی با حمایت‌های آمریکای جنایتکار اتفاق افتاده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حامی رژیم صهیونیستی آمریکا است و این غده سرطانی با چراغ سبز آمریکا به قتل و غارت در منطقه دست می‌زند.

امام جمعه بجنورد گفت: فاجعه ۷ تیر، شلیک به هواپیمای مسافربری ایران، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، بمباران شیمایی سردشت، شهید صدوقی و… این‌ها بخشی از کارنامه سیاه آمریکا در نقض آشکار حقوق بشر است.

وی در ادامه افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی و افشای چهره حقیقی آمریکا و جنایت‌های این کشور جنایتکار است.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: قوه قضائیه باید افراد ناسالم را از مجموعه خود پاکسازی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر برخورد قاطعانه قوه قضائیه با ترک فعل‌ها خاطر نشان کرد: باید نهاد مسئول و رسیدگی کننده به اوضاع نامناسب برخی تفرجگاه‌ها و وضعیت ناسالم پارک‌ها با هدف اصلاح وضعیت موجود اقدام مناسب در دستور کار داشته باشد.

امام جمعه بجنورد گفت: برخورد مؤدبانه با ارباب رجوع در قوه قضائیه باید در دستور کار باشد و این مجموعه کمیته‌ای برای پیگیری فرامین مقام معظم رهبری تشکیل دهد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک