یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۱:۴۶
استاندار خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در اجتماعات بیانگر عزم و اراده آن کشور است

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور پرشور مردم مرکز خراسان شمالی در اجتماع امروز بیانگر عزم، اراده و تجدید بیعت با رهبر انقلاب است.
حضور پرشور مردم در اجتماعات بیانگر عزم و اراده آن کشور است,خراسان شمالی+بجنورد+نماز جمعه+محمدرضا حسین‌نژاد+رضا نوری+دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی در نخستین روز دهه مبارک فجر اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خفقان به‌قدری بود که مردم جامعه حتی در خانه‌های خود نیز جرئت اظهارنظر دررابطه‌با رژیم ستم‌شاهی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه اهداف رژیم پهلوی دنباله‌روی اهداف قدرت‌های سلطه در آن زمان بود، افزود: قدرت‌های سلطه همواره به دنباله بهره‌کشی از کشورهای دیگر بودند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی در ابتدا با نژادپرستی به دنبال برده‌داری از سیاه‌پوستان بودند که در ادامه شکست خوردند؛ ولی باوجودآنکه سیاه‌پوستان در جامعه مانند دیگر افراد جامعه پذیرفته شدند؛ اما رنگ و لعاب بهره‌کشی را تغییر دادند.

وی با اشاره به اینکه در جوامع اسلامی مهم‌ترین مانع برای پیاده‌سازی اهداف کشورهای استکبار، اسلام بود، عنوان کرد: کشورهای سلطه‌جو فهمیدند که نقطه قوت کشورهای اسلامی، دین و حمایت از ولایت‌فقیه است.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مسیر رژیم ستم‌شاهی، محوکردن دین بود، افزود: قیام امام(ره) برای احیای ارزش‌های دینی در جامعه بود.

عالی‌ترین مقام خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم امامین انقلاب در پیروزی انقلاب و پس از آن، گفت: پس از فرمان تاریخی امام(ره) مردم به خیابان‌ها آمدند و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شد.

وی تصریح کرد: اگر دیروز تنها بر شاه غلبه کردیم، امروز بر تمام قدرت‌های سلطه پیروز شدیم.

حسین‌نژاد بیان داشت: دشمنان نظام پس از آنکه از ما شکست خوردند دست به ترورهای نافرجام در کشور زدند.

وی تأکید کرد: حضور پرشور مردم مرکز خراسان شمالی در اجتماع امروز بیانگر عزم، اراده و تجدید بیعت با رهبر انقلاب است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: زمانی کشور ایران قدرت و استقلال نداشت و وابسته به کشورهای دیگر بود؛ اما امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران در کنار قدرت‌های برتر دنیا قرار گرفته است.

همراهی ملت ایران در تمام صحنه‌های مهم کشور

حجت‌الاسلام رضا نوری امام‌جمعه بجنورد در این آیین اظهار کرد: همراهی ملت ایران در تمام صحنه‌های مهم کشور باعث رهایی از استبداد و استعمار کشورهای استکبار شد.

وی افزود: مردم در صحنه‌های مهم سیاسی انقلاب همیشه در میدان بودند و انشاالله همچنان در میدان عزت و استقلال انقلاب خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱هزار کودک فلسطینی به کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ اخیر غزه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: تدبیر جمهوری اسلامی این است که با همکاری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه، استکبار جهانی را شکست دهند.

وی با اشاره به توطئه‌های فراوان کشورهای استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب گفت: با مطرح‌کردن برجام یک و دو به دنبال تضعیف هسته‌ای و موشکی ایران بودند و در ادامه با فشارهای تحریم به دنبال انزجار مردم از دین بودند امام موفق نشدند.

امام‌جمعه بجنورد در پایان گفت: امروز تمام دنیا متوجه شدند که تمام ادعاهای حقوق بشری کشورهای استکبار پوچ است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک