یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۴۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۰:۸
مدیرعامل پروژه هماگ در خراسان شمالی مطرح کرد:

اشتغالزایی پروژه هماگ برای ۳۵۰۰ نفر در خراسان شمالی/گلایه از مسئولان اجرایی استان

مدیرعامل پروژه هماگ در خراسان شمالی گفت: این پروژه به طور مستقیم و ثابت منجر به اشتغالزایی 3 هزار و 500 نفر دراین استان می شود.
اشتغالزایی پروژه هماگ برای 3500 نفر در خراسان شمالی/گلایه از مسئولان اجرایی استان,هماگ + اشتغالزایی+ کنارگذر شمالی+ پل خوشی
به گزارش اترک نیوز، شمس الدین شهروا، مدیرعامل مجتمع تجاری، اقامتی، گردشگری و بهداشتی هماگ در بجنورد درنشست خبری با خبرنگاران استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: پیش بینی اشتغالزایی ما به طور مستقیم در بخش تجاری، تفریحی 2 هزار و 500 نفر، بخش هتل 500 نفر و دی کلنیک( کلنیک پزشکی) 500 نفر خواهد بود.
وی حجم کل سرمایه گذاری پروژه عظیم هماگ در بجنورد را 350 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ممکن است با توجه به تورم حاضر کل حجم سرمایه گذاری این پروژه به 400 میلیارد تومان هم برسد.
وی ادامه داد: در این پروژه تاکنون حدود 55 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
شهروا پیشرفت فیزیکی این پروژه را حدود58 درصد اعلام کرد و گفت: پیش بینی ما براین است این پروژه بخش تجاری  و تفریحی آن اواخر سال 95 به بهره برداری برسد.
وی پروژه هماگ را درکشور یک پروژه منحصر به فرد دانست و اظهار کرد: تاکنون در هیچ کجای کشور این چنین پروژه ای با کاربرد تجاری، تفریحی، اقامتی، گردشگری و بهداشتی ساخته نشده است.
شهروا با اشاره به این که طراحی اولیه زمین این پروژه 65 هزار متر مربع بود، افزود: اکنون این پروژه به 125 هزار متر مربع در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع ارتقاء یافت.
وی وسعت کل عرصه پروژه هماگ را هزار متر مربع اعلام کرد که بخشی زمین شهرداری، بخشی زمین صداوسیما و زمین اوقاف بود.
مدیرعامل پروژه هماگ تصریح کرد: این پروژه در زیربنایی به وسعت 25 هزار متر مربع ساخته می شود که حدود 65 هزار مترمرربع آن بخش تجاری و تفریحی است.
وی وسعت زیربنا بخش هتل پروژه هماگ را حدود 35 هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: طراحی هتل در ساختمانی 15 طبقه احداث می شود که شامل سالن های چند منظوره است که این سالن ها هم سالن رستوران، تالار ، جشن ها و مراسمات است.
شهروا از بهره برداری ساختمان هتل این پروژه در حدود 4 سال آینده خبرداد.
وی در باره بخش دی کلنیک (کلنیک پژشکی ) پروژه هماگ نیز گفت: زیربنا این بخش 25 هزار متر مربع در 10 طبقه پیش بینی شده است که هر طبقه آن برای یک تخصص پزشکی در نظر گرفته شده است.
احداث کنارگذر شمالی بجنورد اشتباه محض بود
مدیرعامل پروژه هماگ بجنورد در ادامه با اشاره به احداث کمبرندی شمالی بجنورد گفت: احداث این کمربندی اشتباهی محضی بوده که مسئولان وقت گرفته اند.
شهروا اظهار کرد: در حالی که شهر بجنورد به لحاظ اینکه در مسیر عبوری زائران حرم رضوی قرار دارد به شدت نیازمند هدایت مسافران و زائران به داخل شهر است اما با احداث این کمربندی این فرصت از مردم این شهر گرفته شده است.
وی البته این مشکل را قابل حل دانست و گفت: اگر این مسیر تنها به کامیون ها و خودروهای سنگین اختصاص داده شود و تردد خودروهای سواری از این مسیر ممنوع شود زائران و مسافران با عبور از داخل شهر بجنورد برای شهروندان و کاسبان سودمند می شود.
وی تاکید کرد: با این اقدام پل چهار راه خوشی هم که با اعتبار بسیار زیادی ساخته شده است کارایی بیشتری خواهد داشت.
گلایه از مسئولان اجرایی استان
مدیر عامل پروژه هماگ البته گلایه هایی نیز از ناهماهنگی مسئولان اجرایی استان داشت و گفت: اگر مسئولین گیر بسته خود را تغییر دهند بجنورد پیشرفت بسیار زیادی خواهد داشت.
شهروا رفتارهای مسئولین شهرستان در بخش اعطای مجوزها را اذیت کننده خواند و اظهارکرد: 70 درصد وقت وی در جلسات ادارات و سازمان ها صرف می شود در حالی که اگر مسئولان استان با دید بهتری نسبت به کسانی که حاضر به سرمایه گذاری در شهرستان هستند نگاه کنند بسیاری از معضلات اجتماعی کاسته می شود.
وی تاکید کرد: اگر استانداری این مسائل را به خوبی فرماندهی کند با تشکیل یک جلسه می توان تمام مشکلاتی که 3 سال درگیر آن هستیم ، حل می شود.
انتهای پیام/ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک