جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ساعت ۱۳:۵۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی:

با احداث پروژه هماگ، افزایش ماندگاری مسافر در استان حتمی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از هماگ به عنوان یکی از پروژه های تاثیرگذار در استان یاد کرد و گفت: با احداث هماگ، افزایش ضریب ماندگاری مسافر در استان حتمی است.
با احداث پروژه هماگ، افزایش ماندگاری مسافر در استان حتمی است,هماگ + گردشگری+ ماندگاری مسافر+ اترک نیوز
محمد سویدانلویی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز از تاسیسات گردشگری به عنوان بازوان توانمند توسعه گردشگری در استان یاد کرد و گفت: در این میان پروژه هماگ یکی از این تاسیسات مهم گردشگری است.
وی افزود: با راه اندازی مرکز خرید ، سرگرمی و دیگر بخش های این پروژه ، بی شک کمک بسیاری به بالا بردن ماندگاری مسافر خواهد کرد و افزایش ضریب ماندگاری مسافر در استان حتمی است.
سویدانلویی با اشاره به ساخت هتل 5 ستاره در این پروژه، تصریح کرد: بهره برداری از این هتل، ضمن اینکه زینتی برجسته برای استان خواهد بود پوشش قابل توجه زائران و گردشگران را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه با احداث هتل 5 ستاره در استان، گردشگری استان رونق بیشتری خواهد یافت، حمایت خود را از تمامی کسانی که قصد سرمایه گذاری در استان دارند اعلام کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی همچنین ساخت دی کلینیک را نیز در توسعه گردشگری سلامت بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: این پروژه می تواند فضایی مناسب برای جذب گردشگر و فعالیت تورگردانان و آژانس های تورگردانی شود.
وی مصداق بارز همدلی و همزبانی را در حمایت از سرمایه گذار دانست و گفت: اگر به دنبال وحدت و همدلی هستیم باید حمایت دو جانبه توسط دستگاه های اجرایی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صورت گیرد.
سویدانلویی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای سرمایه گذارهماگ و کلیه سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم و هر گونه حمایتی لازم باشد انجام می شود.
وی با تاکید بر تلاش به منظور برداشته شدن موانع پیش روسرمایه گذاری در بخش گردشگری تصریح کرد: با برداشتن این موانع و تبدیل آنها به فرصت می توان شکوفایی اقتصادی و توسعه گردشگری استان را سریع تر شاهد بود.
وی متذکر شد: به دنبال این هستیم که گفتمان غالب در استان سرمایه گذاری و تولید باشد چرا که اگر این گفتمان در استان رایج شود کار بسیار بزرگی انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به درگیر بودن هماگ با موانع فراوان،  خنثی سازی این موانع و ایجاد رقابت سالم را مورد تاکید ویژه قرار داد.
به گفته وی باید فهم مشترکی بین نخبگان اقتصادی و اصحاب فکر و دانشگاهیان و مسئولان در استان به وجود آید تا توسعه در استان معنی پیدا کند.
 انتهای پیام/ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک