سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۴۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ساعت ۹:۵

چگونگی پیگیری وضعیت کارت طرح ترافیک

مدیرعامل شرکت پست علت تاخیر برخی مرسولات پستی و چگونگی پیگیری وضعیت مرسوله‌ها همچون کارت طرح ترافیک را تشریح کرد.
با اشاره به علت تاخیر در تحویل بسته‌‌ها و نامه‌ها به مشترکان اظهار کرد: شرکت پست هر مرسوله‌ای همچون کارت طرح ترافیک، گذرنامه و کارت سوخت که از سوی ارگان‌ها با سازمان‌های دیگر تحویل می‌گیرد، باید بین 24 تا 36 ساعت به دست مشترکان برساند و اگر در مجموعه پست بماند علاوه بر این که هزینه به دنبال دارد باعث عدم رضایت مردم نیز می‌شود.
 
وی افزود: تاخیر در ارسال مرسوله‌ها در اغلب موارد به دلیل مسائلی مانند عدم درج آدرس درست، عدم درج شماره تماس،‌عدم مطابقت کدپستی با آدرس محل تحویل است که به همین دلیل بسته به شرکت پست بازگردانده می‌شود.
 
مهری در ادامه به میزان برگشت کارت طرح ترافیک به شرکت پست اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه حدود 36 هزار و 398 کارت طرح ترافیک به اداره پست تحویل شد که تنها حدود هزار و 300 کارت به شرکت پست برگشت خورده است.
 
وی در پایان به چگونگی پیگیری کارت طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: این افراد براساس کد پیگیری می‌تواند از طریق سایت شرکت پست به آدرس post.ir از سرنوشت کارت خود با خبر شوند اما اگر همچنان در خصوص دریافت مرسوله‌های خود مشکلی دارد می‌توانند این مساله را از طریق شماره تماس 884470000  پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 
باشگاه خبرنگاران/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک