دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۴۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ساعت ۱۹:۴۹

هشدار ولایتی درباره جنگ روانی داعش

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی نسبت به جنگ روانی داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی در منطقه هشدار داد.

علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه همایش بین‌المللی امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی که بعد از ظهر امروز با حضور صدها نفر از مهمانان خارجی ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) در هتل شهر شرق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی جنگ روانی به راه انداخته و تبلیغ می‌کند. 
 
وی ادامه داد: وظیفه ما کشورهای اسلامی آن است که در جهت بیداری اذهان عمومی و مردم تلاش کنیم چرا که عصر روشنگری و ارتباطات است. 
 
ولایت افزود: هر کشور، مسئول، انسان و مسلمانی که احساس مسئولیت می‌کند، باید در جهت افشای توطئه‌های ضد اسلامی تلاش کرده و چهره اسلام واقعی را معرفی کند. 
 
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه ما از هر طریقی بتوانیم به مردم فلسطین کمک می‌کنیم، یادآور شد: هیچ مانعی نمی‌تواند وجود داشته باشد که جمهوری اسلامی ایران کمک‌هایش را به فلسطینی‌ها قطع کند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که به مظلومین جهان اسلام کمک کنیم. 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک