دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۳۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ساعت ۸:۵۹

کوراش کاران خراسان شمالی بر بام آسیا ایستادند

کوراش کاران خراسان شمالی که به عنوان تیم ملی کوراش کشورمان در مسابقات آسیایی لبنان حضور داشتند با اقتدار بر سکوی قهرمانی آسیا قرار گرفتند.
کوراش کاران خراسان شمالی بر بام آسیا ایستادند,تیم ملی کوراش+ قهرمانی آسیا + خراسان شمالی+ اترک نیوز
به گزارش اترک نیوز، تیم ملی کوراش مردان ایران برای نخستین بار با کسب هفت مدال طلا بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد و تیم های لبنان و ترکمنستان هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
به غیر از یک ورزشکار، تمامی کوراش کاران ومربیان تیم ملی کوراش اعزامی به این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا از خراسان شمالی هستند.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا  طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی لبنان برگزار شد و سعید رضائیان در وزن ۶۰- کیلوگرم، مصطفی دلیریان در وزن ۶۶- کیلوگرم، هادی قدیمی در وزن ۷۳- کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱- کیلوگرم، یونس ولیزاده در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی محمدنیا در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمید قلی حسنقه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم  گردن آویز طلا را از آن خود کردند.
این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از  ازبکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، سوریه ،هند و تیم ملی ایران در لبنان برگزار و با قهرمانی تیم ملی کشورمان در بخش مردان به پایان رسید.
تیم ملی کشورمان  در مجموع با کسب کسب ۹ طلا، ۴ نقره و یک برنزدر بخش مردان قهرمان و در بخش بانوان نایب قهرمان آسیا شد.
رضا مهنان، مربی ارزنده جودو و کوراش خراسان شمالی به عنوان سرمربی و حسین علی اکبری ،مربی کوراش استان نیز به عنوان کمک مربی تیم ملی کوراش ایران،  کادر فنی تیم ملی مردان را در این دوره از رقابتها برعهده داشتند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک