یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۳۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ساعت ۱:۲۲

حضور ۲۵ قاضی کشیک در ایام نوروز / تامین امنیت توسط ۳۰ پایگاه انتظامی ناجا در استان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی از کشیک شبانه روزی 25 قاضی مجرب استان در دادسراها برای رسیدگی به شکایات احتمالی در ایام نوروز سال 94 خبرداد .
حضور 25 قاضی کشیک در ایام نوروز / تامین امنیت توسط 30 پایگاه انتظامی ناجا در استان,قاضی کشیک+ ایام نوروز+ ناجا + امداد+ ماندگاری مسافر+ اترک نیوز
به گزارش خبرنگار اترک نیوز، محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی درجلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان، با اشاره به کشیک شبانه روزی 25 تن از قضات درایام نوروز، گفت: 30 پایگاه انتظامی ناجا نیز تامین امنیت مسافران و زائران را دراین ایام برعهده دارند.
وی افزود: همچنین 21 پایگاه امدادی هلال احمر، 5پایگاه امداد خودرو نیز برای خدمت رسانی به مسافران  و زائران از آمادگی لازم برخوردارند.
نوروزیان  از ظرفیت  اسکان 16 هزار نفر درایام نوروز خبرداد و اظهار داشت: دراین ایام  تمامی مساجد ادارات، مدارس و تکایا برای اسکان نوروزی در آمادگی لازم به سر می برنند.
وی با اشاره به مشکلات مسافران در رابطه با بیمه گفت: دراین ایام با تمهیدات صورت گرفته 10 شرکت بیمه آماده ارائه خدمات در تعطیلات نوروز هستند.
نوروزیان بر کشیک های نوروزی دستگاه ها درایام نوروز تاکید کرد و گفت: مراقبت و کنترل لازم برای پاسخگویی به مردم انجام شود.
نوروزیان از شهرداری خواست باتوجه به همزمانی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  با نوروز در چیدمان شهرداری نیز به این امر توجه  جدی شود .
سوید ائلویی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالینیز در این جلسه با بیان اینکه رونق گردشگری در استان عزم همه دستگاه های اجرایی را می طلبد، گفت: تمام تلاش ها در راستای خلق خاطره ای خوش از استان برای مسافران و زائران انجام گرفته است.
سویدائلویی برگزاری 21 جلسه ستاد تسهیلات سفر در استان، بهسازی ورودی و محیط داخلی شهرها، برگزاری مانور آمادگی اعضای ستاد، برپایی 180 غرفه صنایع دستی، راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی و برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی  برای 800 نفر از اعضای ستاد را ازجمله اقدامات انجام شده اعلام کرد.
وی از معرفی جاذبه های استان،شناسایی نقاط حادثه خیز، نصب تابلوهای هشدار دهنده،برخورد قاطع با متخلفان و آماده سازی امکان متبرکه و امامزاده ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل نام برد.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 100 برنامه طی ایام نوروز از وجود 560 بافت تاریخی ثبت شده دراستان، ظرفیت اکوتوریسم و24 منطقه نمونه و روستاهای هدف  گردشگری خبرداد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضریب ماندگاری مسافران در استان را طی سال های گذشته 11 ساعت اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا این میزان حداقل به 24 ساعت و در شرایط آرمانی به 48 ساعت ارتقا دهیم.
انتهای پیام/ ب
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک