جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۳۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ساعت ۲۰:۳۲
مدیرعامل گرند بجنورد خطاب به بازیکنان تیم:

به رشت نروید تا خونه به خونه حذف شود و سپیدرود صعود کند!

درپایان رقابتهای لیگ دسته دوفوتبال کشورتیم فوتبال گرند خراسان با کسب 6 امتیازسقوط و سپید رود رشت با 31 امتیاز در صدر جدول صعودکرد،که البته حاشیه های درخصوص این صعود و سقوط مطرح شد.

به گزارش  اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بجنا، امسال باشگاه فرهنگی ورزشی گرند با خرید امتیاز و سهمیه لیگ دسته 2 فوتبال استان خراسان شمالی از فدراسیون فوتبال و جذب مربیان و بازیکنان مستعد،خود را آماده ورود به مسابقات لیگ کشور کرد.

تیم  گرند به عنوان تنها نماینده استان خراسان شمالی در لیگ دسته دو فوتبال کشور با حضور اصغر سهمی به عنوان رئیس هیئت مدیره و محمد طلایی به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره  با هدف حضور حرفه ای و کمک به ورزش فوتبال این استان در مسابقات لیگ امسال برای اولین باروارد گردونه رقابتهای فوتبال شد.

رقابتهای لیگ دسته دوفوتبال کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه 10تیمه  از ۱۴ مهرماه آغاز شد که در نهایت از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه یافته و در دو گروه شش تیمی به رقابت می پردازند که درپایان تیم های اول هر گروه مستقیما صعود کرده و تیمهای دوم به پلی آف می روند تا تیم سوم صعود کننده مشخص شود،و از هر گروه 10 تیمی 3 تیم در مجموع 12 تیم به لیگ دسته سوم سقوط می کنند.

گرند بجنورد امسال در گروه چهار این رقابت‌ها از ابتدا با هشت تیم شهدای جویبار، شهرداری زنجان، الوند همدان، شهرداری دزفول، سپیدرود رشت، هف سمنان، خونه به خونه مازندران، بهمن شیراز هم‌گروه بود.

گرند بجنورد

گرند در لیگ دسته دو نتوانست نتایج قابل قبولی را  کسب کنداین تیم که در آغاز رقابتها با سرمربی گری حسن سروری کار خود را شروع کرد درابتدای نیم فصل دوم تصمیم به تغییر سر مربی گرفت اما رضا صاحبی هم کاری از دستش برای تیم ته جدولی گرند بر نیامد و قبل از پایان نیم فصل این تیم را رها کرد تا گرند در 4 بازی پایانی خود بدون مربی به میدان برود.

جدول لیگ دسته دو بجنورد

 

گرند درحضور خود در لیگ دسته دو تنها توانست یک برد مقابل الوند همدان و سه تساوی کسب کند تا در قعر جدول با 6 امتیاز به لیگ دسته 3 سقوط کند،اما این سقوط حاشیه های در پی داشت که از اصلی ترین حاشیه ، حواشی مطرح شده پیرامون مدیرعامل این تیم بوده است، زیرا بازیکنان تیم گرند بجنورد علت اصلی حذف تیم شان را مدیر عامل باشگاه می دانند.

این بازیکنان در گفتگو با خبرنگار بجنا اظهار کردند :در بازی که مقابل تیم سپید رود رشت داشتند مدیر عامل تیم مانع حضور آن ها در میدان شده و گفته است:" بگذارید تیم خونه به خونه بابل حذف شود و سپید رود صعود کند شما بهتر است استراحت کنید".

آنان معتقدند: از آغاز نیم فصل دوم مدیر عامل تیم ساز مخالفت های شدیدی برای بر هم پاشی تیم زد که در این کار خود موفق هم شد.

این مصاحبه باعث شد سوءظن های زیادی نسبت به مدیر عامل تیم گرند و داستان سقوط خونه به خونه وحتی صعود سپید رود رشت ایجاد شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1393/11/29
0
0
فوتبال پاکتون تو حلقم
نام :
ایمیل
نظر
کاظم | 1393/11/30
0
0
واقعا به حال خراسان شمالی باید تاسف خورد اخه این چه وضعیتیه که یکی برای یک مجوز از شورای شهر میاد تیم را می گیری و همچین بلایی هم آخر سر تیم میاره
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1393/11/30
0
0
معلوم نیست چند بار تبانی کردن که مقابل سپید رود رشت فقط گندش در آومد
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1393/11/30
0
0
مدیریت که از شهر دیگری باشد دلش برای فوتبال استان نخواهد سوخت
نام :
ایمیل
نظر
فامیل دور | 1393/12/02
0
1
هر دم ازین باغ بری میرسد/ عجب فوتبال خوبی داریم ما... الکی مثلا فوتبالمون پاکه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک