جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۳۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۳:۲
لیگ دسته دو فوتبال کشور/

گرند مقابل سپید رود رشت به میدان نرفت

تیم فوتبال گرند بجنورد نماینده استان خراسان شمالی در هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دو فوتبال کشورعصر دیروز مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت به میدان نرفت.
گرند مقابل سپید رود رشت به میدان نرفت,گرند خراسان + لیگ دسته دو+ خراسان شمالی+ فوتبال
به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بجنا،تیم بدون مربی گرند که در هفته قبل مقابل تیم خونه به خونه با نتیجه 2 برصفر بازی را واگذار کرده بودند،مقابل سپید رود رشت به میدان نرفتند و بازی را 3 بر صفر واگذار کردند تا انتهای جدولی باقی بمانند.
 
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گرند بجنورد باید عصر دوشنبه در هفته هفدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گرفتند . 
 
با توجه به این امر، تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حاضرشد و برزو ادراک داور این مسابقه ، پس از یقین از عدم حضور تیم فوتبال گرند بجنورد در این مسابقه ، سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد .
 
بر این اساس و با توجه به گزارش داور و تایید عرب نراقی ناظر داوری این مسابقه ، نتیجه این دیدار توسط نماینده فدراسیون سه بر صفر به سود تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام شد .
 
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این سه امتیاز ، 31 امتیازی شد و همچنان در مکان اول جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت و به دور دوم این مسابقات صعود کرد.
 
تیم گرند که  در فصل جاری نتایج قابل قبولی در لیگ دسته دو کشور کسب نکرده است ودرشانزده  بازی خود توانسته تنها 1 برد و دو تساوی کسب کند وتیم‌ قعرنشین جدول باقی بماند.
 
جدول لیگ دسته دو بجنورد
 
دراین  رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند . 
 
در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات ، تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود می کنند.

انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
مه آور | 1393/11/22
0
0
این هزینه هایی که برای فوتبال میکنند برای ورزشها و تفریحات دیگه انجام بدهند بیشتر و بهتر جواب میده
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک