چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ساعت ۶:۴۳
مدیرکل امور روستایى و شوراهای استانداری خراسان‌شمالی:

گردشگری روستایی در تقویت اقتصاد روستاها ضروری است

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری، بخشدار گرمخان و جمعی از مسئولان از ظرفیت‌های گردشگری روستای ایوب بازدید کردند و در جریان توانمندی‌ها و نواقص و کاستی‌های این حوزه در روستای ایوب قرار گرفتند.
گردشگری روستایی در تقویت اقتصاد روستاها ضروری است,

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در این بازدید از الحاق ۱۲ هکتار با کاربری گردشگری به روستای ایوب خبر داد و گفت: طرح جامع گردشگری مجموعه آب گرم و بقعه متبرکه این روستا در حال تهیه است. 

مدیر کل امور روستایی استانداری ظرفیت گردشگری روستاهای خراسان شمالی را از قابلیت‌های مهم در توسعه اقتصاد روستا دانست و گفت: باید برای این استعدادهای بالقوه که در اغلب روستاهای استان وجود دارد برنامه‌ریزی شود و به بالفعل تبدیل شود و برای روستا درآمد ایجاد کند. 

وی مجموعه گردشگری ایوب را از جاذبه‌های مهم گردشگری استان دانست که جنبه مذهبی نیز دارد و گفت: در بازسازی و مدیریت این مجموعه باید به ایجاد بهترین شرایط ممکن و ارائه بهترین خدمات به گردشگران، فکر کنیم. 

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک