چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ساعت ۰:۶

برگی از زندگی شهید حیدر وحدانی

شهید حیدر وحدانی در سال ۱۳۵۲ در روستای الله وردیخان بجنورد به‌دنیا آمد.
برگی از زندگی شهید حیدر وحدانی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، شهید حیدر وحدانی در سال ۱۳۵۲ در روستای الله وردیخان بجنورد به‌دنیا آمد.

شهید وحدانی در ۱۵ سالگی وارد جبهه‌های جنگ شد و در نهایت در عملیات خیبر در جزیره مجنون سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید :

الهی ما همه بیچاره‌ایم و تنها تو چاره‌ای و ما هیچ کاره‌ایم و تنها تو کاره‌ای. الهی در ذات خود متحیریم تا چه رسد به ذات تو. الهی اگر ستار العیوب نبودی ما از رسوایی چه می‌کردیم الهی اگر بخواهم شرمسارم و اگر نخواهم گرفتارم الهی فرزانه‌تر از دیوانِه تو کیست الهی در بسته نیست ما دست و پا بسته‌ایم.

با سلام به آقا امام زمان(عج) و به نائب برحقش رهبر کبیر انقلاب و امت شهید پرور و تمام خانواده‌های شهداء، مفقودین، اسراء و با آرزوی شفای عاجل مجروحین و معلولین حال که عازم جبهه هستم، واجب دانستم که چند کلمه با امت شهید پرور و خانواده‌ام سخن بگویم بیایم به امت شهید پرور به یاد داشته باشید که پیامبر اکرم(ص) درباره شهادت چه می‌گوید می‌فرماید: براستی که من دوست داشتم که در راه خدا می‌جنگیدم و به شهادت می‌رسیدم.

پس بدانید که شهیدان چه اجر عظیمی نزد خدا دارند و چه شهیدانی برای این انقلاب تقدیم کردیم تا به اینجا رسیدیم من از شما می‌خواهم که این انقلاب را حفظ کنید .

پشتیبان ولایت فقیه باشید و امام را تنها نگذارید که اگر از امام جدا شویم از اسلام جدا شده‌ایم واگر از اسلام جدا شدیم به اسفل السافلین سقوط خواهیم کرد همیشه برای آیت الله منتظری رود بازوی امام خامنه‌ای منافقان و ملحدان بگویید که تمامی کسانی که عاشق دیدار معشوق خود هستند اگر بدنشان صد پاره شود وجودشان مشتی خاکستر گردد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک