سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ساعت ۱۰:۵۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی مطرح کرد:

ثبت بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا توسط نیروهای مسلح

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: نیروهای مسلح ما بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که  قریب به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد اما رسید و دل همه مردم آزاده و مردم ایران را شاد کردند.
ثبت بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا توسط نیروهای مسلح,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیل«عصراترک» نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، پرسنل ارتش در خراسان شمالی در این مراسم که صبح امروز در بجنورد برگزار شد، حضور داشتند.

در این مراسم، یاد ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی گرامی داشته شد و جمعی از خانواده‌های شهدا ارتش، جانبازان و ایثارگران، تکریم و تجلیل شدند.

رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این مراسم از سپاه پاسداران برای تنبیه شایسته رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وی افزود: نیروهای مسلح ما بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که  قریب به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی داشت و از شهید ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری نام برد و به بخشی از زندگی آنها اشاره کرد و گفت: زندگی شهدای ارتش مملو از درس است.

وی روز ارتش را به خانواده‌های شهدای حاضر  تبریک گفت و از اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح شهر قدردانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح نور  پشتیبانی کنند و ادامه داد: گاه حمله دشمن به ساختمان است گاه به فرهنگ و اغلب حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است . 

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد . 

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد . 

وی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی توانست کمترین نیاز خود را تامین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می زند و همزمان همه ی شئون انسانی را در اوج قدرت و بی باکی رعایت می کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی دهد.

حسین نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی ، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست. 

رضا نجفی، فرمانده تیپ شهید دلجویان ارتش، در این مراسم از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش سخن گفت و به ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی ارتش که در جهان سرآمد است به تفصیل اشاره کرد. 

انتهای خبر/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک