سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ساعت ۱۰:۴۶
مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی:

مدیران در جذب اعتبارات ملی جدی‌تر باشند

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: مدیران استانی در راستای جذب اعتبارات ملی و ابلاغی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بیش از گذشته فعال باشند تا شاهد توسعه استان در همه زمینه‌ها به ویژه در پروژه‌های ملی باشیم.
مدیران در جذب اعتبارات ملی جدی‌تر باشند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک مهدی زهرابی در سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان خراسان شمالی با اشاره به تصویب بخش‌هایی از بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امیدواریم مدیران استانی در راستای جذب اعتبارات ملی و ابلاغی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بیش از گذشته فعال باشند تا شاهد توسعه استان در همه زمینه‌ها به ویژه در پروژه‌های ملی باشیم.

زهرابی افزود: حوزه اقتصاد یکی از حوزه‌های جدی و آماده برای حضور مردم است و ما در دیوان محاسبات آماده‌ایم تا با ارائه راهکارهای قانونی و همراهی با دستگاه‌ها این فرایند را تسهیل کنیم.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی افزود: اساس تشکیل مجمع ناظرین در دیوان محاسبات با روحیه مردمی و جهادی همکاران ما در دیوان محاسبات استان و کشور همخوانی بسیار زیادی دارد و ما در دیوان محاسبات به توان نظارتی و همراهی مردم باور داریم.

زهرابی اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه‌ها گره گشا و موجب حل بسیاری از مشکلات است.

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: تاکنون گزارش‌های مردمی و نظارت‌های موثر مردم در موضوعات مختلف توانسته جلوی بسیاری از فسادها و سوء مدیریت‌ها را بگیرد و این حضور موثر در همه صحنه‌ها قابل لمس است.

در این نشست که سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان خراسان شمالی بود اعضا ضمن بررسی راهکارهای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی و چالش‌های موجود پیشنهاداتی را برای نظارت موثر دیوان محاسبات در این زمینه ارائه کردند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک