سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ساعت ۹:۲۹
رئیس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم خبر داد:

رهاسازی چهارگونه جانوری در طبیعت میاندشت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: چند گونه از جانوران که به طرق مختلف مصدوم بودند، توسط دوستداران حیات‌وحش تحویل اداره محیط زیست شد.
 رهاسازی چهارگونه جانوری در طبیعت میاندشت,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، به نقل از خبرگزاری محیط زیست خراسان شمالی، احمد صفرزاده اظهارکرد: چند گونه از جانوران شامل سارگپه، کاکایی، باکلان و آهو که به طرق مختلف مصدوم و آسیب‌دیده بودند، توسط دوستداران حیات‌وحش طی ماه جاری تحویل اداره محیط زیست شد. 

صفرزاده اظهار داشت: با همکاری و کمک دامپزشکی شهرستان معاینات لازم و تیمار بر روی این حیوانات انجام گرفت و پس از چند روز مراقبت و اطمینان از سلامتی و بهبودی کامل با نظارت کارشناسان در زیستگاه‌های طبیعی رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند.

وی با قدرانی از دوستداران و حامیانی که حیات وحش زخمی و ناتوان را به محیط زیست تحویل می دهند، از مردم خواست از گرفتن حیوانات سالم و یا نوزادان حیات‌وحش خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه حیات‌وحش مصدوم یا بیمار مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک