سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ساعت ۷:۴۱
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

کشف ۱٫۵ میلیارد ریال قرص قاچاق در بجنورد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کشف بیش از ۱۵ هزار انواع قرص قاچاق و ۹ کیلو شربت متادون به ارزش حدود یک و نیم میلیارد ریال از یک عطاری در بجنورد خبر داد.
کشف ۱٫۵ میلیارد ریال قرص قاچاق در بجنورد,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، سید علی وکیلی اظهار داشت: پیرو بازرسی دوره ای و مستمر از عطاری‌های سطح استان، طی روز گذشته بازدیدهایی انجام که منجر به کشف مقادیر زیادی کالاهای قاچاق از یک عطاری شد.
وی با اشاره به اینکه این بازرسی با همکاری سازمان صمت، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس امنیت اقتصادی رخ داد، افزود: طی این بازرسی مقدار قابل توجهی شربت متادون، اپیوم، انواع قرص مخدر، قرص های خواب آور و آرامش بخش، مکمل های قاچاق چاقی و لاغری کشف و ضبط شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه مجموعا بیش از ۱۵ هزار انواع قرص و ۹ کیلو شربت متادون کشف شد، افزود: ارزش تقریبی اقلام کشف شده حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد می شود.

دکتر وکیلی تصریح کرد: طبق قانون پرونده قضایی برای صنف متخلف تشکیل و به مراجع ذی‌ربط ارسال شد.

وی در انتها تصریح کرد: سال گذشته در بازدیدهای از عطاری ها و مراکز آرایشی و بهداشتی نیز حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده بود.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک