سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ساعت ۲۳:۳۰
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی:

۱۳۰ زندانی خراسان‌شمالی ۷۸ میلیارد تومان بدهی دارند

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: ۱۳۰ زندانی خراسان‌شمالی ۷۸ میلیارد تومان بدهی دارند.
۱۳۰ زندانی خراسان‌شمالی ۷۸ میلیارد تومان بدهی دارند ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان خراسان شمالی اظهار داشت: ۲۴۰ بدهکار مالی زندانی  در سال گذشته در استان آزاد شدند.

وی با اشاره به آزادی قطعی ۲۴۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و یا مرتکب جرایم غیرعمدی در استان در سال گذشته، گفت: در سال ۱۴۰۲ با تأمین مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مسیر کمک‌های خیرین و نیکوکاران و حمایت‌های مالی ستاد دیه استان و کشور زمینه‌های آزادی این مددجویان فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، گفت: کمک به هم نوع در واقع نوعی ایثار و از خودگذشتگی است که با هیچ معیار مادی قابل ارزیابی و مقایسه نیست. با معرفی ۱۲ زندانی بدهکار مالی در ابتدای سال جاری به زندان‌های استان در حال حاضر تعداد موجودی مددجویان دارای محکومیت‌های مالی و مرتکب جرایم غیرعمد به رقم ۱۳۰ نفر رسیده که  بدهی معادل ۷۸ میلیارد تومان  دارند و همچنان منتظر  دریافت حمایت‌ها و کمک‌های مالی از دست‌های پرمهر مردم به ویژه افراد خیر و نیکوکار هستند.

وی تصریح کرد: این رقم٬ رقم قابل توجهی است و  از همه خیرین در خواست داریم با کمک و شکات با اقدام سخاوتمندانه  از طلب خود تا حد ممکن درگذرند٬ تا زمینه آزادی زندانیان فراهم شود. 

براتی‌زاده از هم استانی‌ها خواست با ارائه کمک‌ها و حمایت‌های مالی خود در حد  توان و استطاعت، زمینه‌های آزادی این افراد و بازگشت آنان به آغوش گرم خانوادهایشان را بیش از پیش فراهم و تسهیل کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک