سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ساعت ۲۳:۲۳
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان:

۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی شیروان هزینه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت: ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۱۴۰۲ برای تکمیل طرح‌های ورزشی این شهرستان خراسان‌شمالی هزینه شد.
۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی شیروان هزینه شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، مهدی شعبانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان اظهارکرد: این طرح ها شامل ۲ زمین چمن مصنوعی، خانه جوان با ۳۰۰ مترمربع، بازسازی استخر آزادی و سالن بوکس با ۷۰۰ متر مربع تکمیل و به اتمام رسید.

وی افزود: اینک سرانه فضای ورزشی در شیروان به ازای هر نفر ۳۳ سانتی متر است که با اختصاص اعتبار و اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام ،سرانه فضای ورزشی شیروان به نیم مترمربع برای هر نفر خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت: این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی استان در حوزه ورزش قهرمانی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

شعبانی ادامه داد: طرح های نیمه تمامی هم در این منطقه وجود دارد که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بتوانیم این طرح‌ها را به اتمام برسانیم.

به گفته وی در این شهرستان ۱۰ زمین روباز روستایی تجهیز شده و ۱۰ سالن سر پوشیده نیز در روستاهای پرجمعیت فعال است.

شهرستان شیروان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است که روزانه ۷ تا ۱۰ هزار نفر در رشته های مختلف از استخرها، سالن های ورزشی، توپی و انفرادی این شهرستان استفاده می کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک