سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۹:۳۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

۳۰۰۰ میلیارد ریال برای برق‌رسانی خراسان‌شمالی هزینه شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مختلف برق‌رسانی، زیر ساخت ها و افزایش بهره وری در سال ۱۴۰۲ در این استان هزینه شد.
۳۰۰۰ میلیارد ریال برای برق‌رسانی خراسان‌شمالی هزینه شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایرنا، حسن چاهی روزاظهار کرد: این شرکت ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ و یکهزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در سال ۱۴۰۰ برای طرح های مختلف هزینه کرد.

وی با اشاره به جذب اعتبارات در حوزه مسکن ملی استان، گفت: تامین برق مسکن ملی در شهرستان های مختلف به ویژه در گرمه و جاجرم، ایور، درق، اسفراین و بجنورد در کمترین زمان ممکن با جذب اعتبارات از وزارت نیرو و راه و شهرسازی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی یادآور شد: با وجود رشد ۲.۵ درجه ای دما در تابستان گذشته با پی گیری های همکاران در محورهای مختلف و اجرای به موقع طرح های گذر از پیک شاهد کمترین میزان خاموشی به لحاظ ضعف شبکه بودیم.

وی تامین برق پایدار حوزه های انتخابیه بدون اعمال خاموشی، آماده سازی ۱۸ سایت مخابراتی قبل از انتخابات در مناطق سخت گذر، اجرای ۱۰.۵ کیلومتر شبکه برای تامین برق پروژه پساب پتروشیمی، اجرای بیش از ۲۰ مرحله مانورهای طرح همت، اجرای شبکه زمینی مسکن ملی باباامان تا سوئیچخانه و کاهش شاخص ساییدی شرکت به ۷۳ دقیقه را بخشی از اقدامات سال گذشته عنوان کرد.

چاهی با اشاره به اهداف بلند مدت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۱۴۱۰ طرح نوآورانه در سال ۱۴۱۰ برای دستیابی به سازمانی متعالی در اولویت کارهاست و محوری ترین برنامه ها برای تحقق این شعار یک درصد بهبود سالیانه رضایت مشتریان و کارکنان شرکت، چهار دقیقه میانگین خاموشی مشترکین در ماه و ۱۰ درصد مدیریت بار غیر هوشمند شبکه است.

تدوین ۱۰۰ طرح در حوزه برق

وی در خصوص تحقق شعار سال نیز گفت: انتظار می رود حدود ۱۰۰ طرح در حوزه معاونت های مختلف منطبق با برنامه تدوین و مصوب شود و در فرصت باقی مانده بتوانیم آن ها را اجرا کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: حدود ۷۵ طرح را نیز در قالب نظام پیشنهادها، مدیریت دانش و کمیته تحقیقات شرکت باید شناسایی و با تلاش مضاعف اقدامات عملیاتی آن انجام شود.

چاهی بر انجام برنامه ریزی مجدد در حوزه هوشمند سازی تاکید کرد و گفت: در سال جاری لازم است در حوزه هوشمند سازی و اجرای برنامه های مدیریت بار به طور جدی برنامه ریزی مجدد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مشترکان نیز باید تمرکز بر وصول مطالبات و تامین نقدینگی باشد و همچنین با توجه به برخی سرقت ها از شبکه برق باید کمیته پیشگیری از سرقت نیز فعال تر و طرح هایی در زمینه پیشگیری از سرقت و گزارش عملکرد به صورت روزانه انجام شود.

تعداد روستاهای برخوردار از برق خراسان شمالی بیش از ۹۴۰ پارچه است که از این تعداد ۷۲۱ روستای استان جمعیتی بالای ۲۰ خانوار و مابقی کمتر از این تعداد دارند.

خراسان شمالی ۴۱۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۳۲ هزار مشترک برق خانگی است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک