سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ساعت ۱۴:۰
دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی خبر داد:

فروش ۶ میلیارد ریالی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی

دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی، از فروش بالغ بر ۶ میلیارد ریالی این نمایشگاه خبر داد.
فروش ۶ میلیارد ریالی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ستادخبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی، رضا رضایی اظهارکرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با فروش بالغ بر ۶ میلیارد ریال محصولات و کتب قرآنی به کار خود پایان داد.
وی افزود: از این میزان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مختص بخش غرفه‌های البسه اسلامی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم مرتبط با کتب دینی و قرآنی، ادعیه و سایر محصولات فرهنگی و قرآنی است.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برای علاقه مندان دایر بود، ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی را به نمایش گذاشته بود که شب گذشته به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استانی و هفت ناشر کشوری حضور داشتند و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس‌های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.
برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه‌های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح‌های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه‌های هنری از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده در نمایشگاه بود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک