سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ساعت ۶:۱
با تقدیر از غرفه‌داران؛

پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم بسته شد

پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی یک‌شنبه شب در هفتمین شب برگزاری نمایشگاه با تقدیر از مسئولان ۳۲ غرفه‌ بسته شد.
پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم بسته شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، در آخرین شب برگزاری نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام عباس سرشته، معاون فرهنگی و رسانه‌ای و رضا رضایی، دبیر اجرایی نمایشگاه با حضور در تمام غرفه‌ها و اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی، از فعالیت مسئولان غرفه‌ها  تجلیل کردند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان دایر بود، ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی را به نمایش گذاشته بود.
در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.
برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه‌های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح‌های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه‌های هنری از دیگر برنامه‌های در نظرگرفته شده در نمایشگاه بود.
انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک