سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ساعت ۱۰:۴۴
شهرداری شهرستان گرمه

باز سازی کانال هدایت آب‌های سطحی

بازسازی کانال هدایت آب‌های سطحی و پوششی کانال جهت تعریض معبر و مقابله با حشرات موذی توسط شهرداری شهرستان گرمه انجام شد.
باز سازی کانال هدایت آب‌های سطحی,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، درپی اعتراض مردم در خصوص وجود حشرات و انگل در جوب آب مسیر خیابان شهید چمران منتهی به خیابان انقلاب حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان امام علی و مشاهده چندین مورد بیماری سالک در سطح شهر، با مراجعه شهروندی به شبکه بهداشت شهرستان و گزارش آنچه وجود دارد و درپی دستور رئیس شبکه بهداشت شهرستان به کارشناسان مربوطه، کارشناسان به محل مورد اشاره مراجعه و به صورت میدانی از محل بازدید بغمل آوردند.

با مشاهدات میدانی صورت گرفته متوجه شدند که جوب آب مورد اشاره مربوط به فاضلاب منازل مسکونی بوده بعد از خروج از منازل وارد جوب آب شده و در ادامه مسیر و در پایان وارد مزارع کشاورزی بلوار امام رضا می‌شود.

جلسه مشترک بین شهرداری گرمه، شبکه بهداشت شهرستان، نماینده فرمانداری و اداره آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفت.

مریم رازقی، رئیس شبکه بهداشت طی نامه‌ای کتبی به منازل مسکونی که فاضلاب خود را در مسیر خیابان  و جوب رها سازی نموده‌اند ارسال کرده تا نسبت به هدایت فاضلاب منازل خود به چاه اقدام کنند.

و در ادامه نسبت به مسدود سازی جوب آب مسیر خیابان شهید چمران اقدام  و در ادامه نسبت به پوشاندن جوب آب خیابان انقلاب اقدام و فاضلاب شهری با همکاری اداره آب و فاضلاب اجرا شود.

شهرداری گرمه نیز با اعزام کارشناسان خود به محل مورد اشاره بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و چگونگی پوشاندن جوب آب صورت پذیرفته و طی برگزاری جلسه‌ای در محل شهرداری گرمه و با حضور اسدی شهرداری گرمه، بداغی رئیس شورای شهر گرمه و کارشناسان شهرداری نحوه اجرای کار و جزییات آن مورد بررسی قرار گرفت.

پس از بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد شهرداری نسبت شناسایی پیمانکاری متعهد و متخصص در این خصوص شناسایی پس از معرفی به پیمانکار، نقشه کاملی در خصوص چگونگی کار تهیه و به شهرداری گرمه تحویل دهد و در ادامه با شناسایی سید محمد تقی حسینی و اراِیه جزئیات کار به نامبرده نقشه تخصصی کار تهیه و به شهرداری تحویل و پس از تایید نقشه پیمانکار توسط کارشناسان شهرداری پروژه پل گذاری جوب آب خیابان انقلاب به پیمانکار واگذار شد و پیمانکار مربوطه سید محمد تقی حسینی نیز از بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را شروع و در گام اول جوب حد فاصل چهار راه بسیج به مسجد ثامن الائمه مقابل خیابان انقلاب ۱۲را شروع به کار و حضور مجدد کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان مبنی بر تایید و یا عدم تایید کار صورت گرفته. در ادامه کار به تایید کارشناسان شبکه بهداشت رسیده و با تایید کارشناسان شهرداری گرمه ادامه کار توسط پیمانکار مربوطه در حال انجام است.

انتهای خبر/فیروزه

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک