سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ساعت ۱۲:۵۴
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان‌شمالی:

طلاق در خراسان شمالی کاهش یافت 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان‌شمالی از کاهش آمار طلاق در استان طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
طلاق در خراسان شمالی کاهش یافت ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت الاسلام حسین یوسفی روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۶۳۵ مورد طلاق توافقی در ۱۱ ماهه امسال در پرونده‌های مربوط به خانواده در این معاونت ثبت شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۸۵۹ مورد بود که شاهد کاهش ۲۶٫۱ درصدی در این مورد هستیم.
حجت الاسلام یوسفی افزود: همچنین تعداد پرونده‌های طلاق به درخواست زوج، سال گذشته ۳۰۴ و امسال ۲۱۱ فقره بوده که کاهش ۳۰٫۶ درصدی داشته است.
وی تعداد پرونده‌های طلاق به درخواست زوجه در سال گذشته را یک هزار ۴۴۸ مورد اعلام کرد و گفت: این پرونده‌ها امسال ۹۱۳ فقره بوده که کاهش ۳۶٫۹ درصدی داشته است.

کاهش ۹٫۲ درصدی سرقت در استان 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان‌شمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شمار پرونده‌های کیفری استان با موضوع سرقت در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۹٫۲ درصد کاهش داشت.
حجت الاسلام  یوسفی اظهار کرد: شمار پرونده‌های کیفری مربوط به سرقت در این بازه زمانی در استان هشت هزار و ۷۶۷ فقره است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۹ هزار و ۶۶۰ فقره ثبت شده است.
وی افزود: جلسات متعددی برای کاهش سرقت و مقابله با این جرم با دستگاه‌های مختلف برگزار شد و تلاش شده با استفاده از توان دستگاه‌های مرتبط بتوانیم جرایم دارای اولویت را کاهش دهیم.
حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه سال گذشته سرقت صدرنشین جرم‌های خراسان‌شمالی بود، خاطرنشان کرد: اعتیاد و بیکاری از عوامل موثر در افزایش آسیب سرقت است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم اداره کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: امسال با تلاش‌های انجام‌شده از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی جلوگیری شد که مجموع نیروهای آن ۱۵۰ نفر بوده است. علاوه بر آن، چهار واحد تولیدی احیا شدند و برای ۸۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.
یوسفی تصریح کرد: سن خودکشی در این استان کاهش یافته است که در حال بررسی عوامل بروز این مشکل هستیم تا بتوانیم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک