دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ساعت ۸:۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌شمالی اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم روستایی، عشایری و حاشیه شهرهای این استان در ۱۱ ماهه امسال اعزام شدند و به اقشار نیازمند خدمات رایگان ارائه دادند.
۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌شمالی اعزام شدند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، مجتبی مداحی اظهار کرد: گروه‌های جهادی به مناسبت‌های مختلف با اهداف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و روستایی این استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: در خراسان شمالی ۲ هزار گروه جهادی وجود دارد که شامل اصناف و اقشار مختلف از جمله مهندس، پزشک، حقوقدان و سایر هستند که به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

مداحی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان به شکل محله محور و جغرافیا محور فعالیت دارند، تصریح کرد: خدمت گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، پزشکی و کشاورزی است و بیشتر گروه‌های جهادی بانوان در زمینه درمان، آموزش و ترویج فعال هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: فعالیت گروه عمرانی شامل ساخت مسکن محرومان، ساخت سرویس بهداشتی، طرح‌های آبرسانی، ایجاد منبع آب و دیوار چینی محوطه مدارس در مناطق محروم استان است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان نیازمند، برگزاری دوره‌های مشاوره و حقوقی نیز از دیگر خدمات گروه‌های جهادی است.

مداحی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در راستای توسعه پایدار روستاها، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و کاهش هزینه‌های تولید، طرح‌های آبرسانی، ساخت جاده بین مزارع، حفر کانال‌های ذخیره آب و سایر طرح های مرتبط را نیز در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک