سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ساعت ۹:۲۳
در ۱۱ ماه گذشته انجام شد؛

برقراری ۱۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی

در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راه‌های خراسان شمالی برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
برقراری ۱۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راه‌های استان برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
علی ربانی افزود: ۱۲ هزار و ۵۴۳ تماس توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده که حاکی از افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
 
وی تصریح کرد: طی این مدت بیشترین تماس‌ها در خصوص وضعیت جوی و جاده‌ای، شکایت و پیگیری شکایت از شرکت‌های باری و مسافری و مشکلات جاده‌ای ثبت شد.
 
وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای هستند.
انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک