در ۱۱ ماه گذشته انجام شد؛
برقراری ۱۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی
در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راههای خراسان شمالی برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان میدهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی، معاون فنی و راههای روستایی این اداره کل گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۱ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ اداره مدیریت راههای استان برقرار شد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان میدهد.
علی ربانی افزود: ۱۲ هزار و ۵۴۳ تماس توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده که حاکی از افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
وی تصریح کرد: طی این مدت بیشترین تماسها در خصوص وضعیت جوی و جادهای، شکایت و پیگیری شکایت از شرکتهای باری و مسافری و مشکلات جادهای ثبت شد.
وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت راههای استان بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حملونقل جادهای هستند.
انتهای خبر/